2021-03-07, 20:44
Medlem
Eller emelie och adrian i samma lag.

Fan vad naken tess skulle bli. Men i hennes huvuud är det romeo och Julia
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Eller Tess och Adrian så Emelie blir ordentligt svartsjuk

ja tess och adrian på ena sidan och emelie och peddot på den andra
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Skräckveckan dog ut redan innan förra säsongen, vill de köra skräck så kan dra in något mystiskt då och då, men överlever inte en hel sådan vecka till där deltagarna ska fjanta runt och bli låtsasrädda.

Robinsonvecka tycker jag dock fortsatt fungerar, intressant att se vad som händer i gruppen när de är utan mat. Men de får mer än gärna förnya den veckan på något vis isf, inte bara köra rakt av repris på förra året.

Tyckte det var mest gnäll den veckan förra året, man blev liksom less. Sen var det paktande och skit PÅ det så det kan ha förvärrat iofs. Roligare med fattiga/rika som förr när ena sidan fick äta bönor på burk och den andra fin mat. Men det är nog inte tillräckligt PK.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Du är antingen 10 år gammal eller helt dum i huvudet.

Tanja försöker ha tålamod med den strandade psykos-valen Juddan för att hon inte ska behöva bli första deltagare i BB:s historia att bli transporterad i val-sele från kran från gården (eller ett stort nät från en lyftkran, ni fattar, tänk Rädda Willy filmerna eller nåt jag vetifan jag är ingen marion biolog) iförd tvångsjacka när hon får total psykos för att Tanja säger vad hon tycker om henne egentligen och ber henne dra åt helvete och lämna henne ifred.

Tanja är en skön människa som inte vill såra Juddan. Men gilla henne. Det gör hon INTE.

Hahaha men har du sovit hela liven ? Om du sett den hade du sett, samt att hon faktiskt valde Judith i surra flaskan om vem hon helst skulle vilja va med av tjejerna, när dom bara tagit druckit en flaska. Sen sa hon ju flera ggr att hon tycker hon e skitskön. Så näe... Tror det är du som är 10 år och inte ser signaler då 😆
Alltså jag tror inte Tanja är "förhållande" sugen på nån tjej. Men tycker ju alla är sköna, och hon älskar ju Jutidt och hennes fartiga sida.. sorry 💁🏻‍♀️
2021-03-07, 20:45
Medlem
Ped och mössan frågar Luis om han ska hänga med på ett gympass.
"Näääeee" säger Luis.
Snubbarna försöker peppa honom och frågar varför han inte vill.
"Jag måste på toaletten" flåsar Luis fram.
Pedram: "Men gör det innan, sen joinar du oss?"
Luis: "Näääe, jag behöver inte på toa nu, men kanske sen" och stannar kvar i soffan... 😅
Medlem
Contragulationss avatar
Peddo har en grov fysik! Monster.
Medlem
Någon som vet vad Peddo tar för medicin? Han blev kallad till bikten nu och sa att det var för hans medicin.
2021-03-07, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Peddo har en grov fysik! Monster.

450 i bänk jävla måste vara rekord
2021-03-07, 20:46
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
pedram: korsband det tar bara 3 månader idag sen är du tillbaka

nej det tar minst 7 månader innan du är tillbaka helt

Beror på typen av skada på korsbandet, hur bra operation man får, och hur bra rehaben går.
Men ja, oftast är det runt 6 mån för att t.ex. kunna spela t.ex. fotbollsmatcher igen.
2021-03-07, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Hahaha men har du sovit hela liven ? Om du sett den hade du sett, samt att hon faktiskt valde Judith i surra flaskan om vem hon helst skulle vilja va med av tjejerna, när dom bara tagit druckit en flaska. Sen sa hon ju flera ggr att hon tycker hon e skitskön. Så näe... Tror det är du som är 10 år och inte ser signaler då 😆
Alltså jag tror inte Tanja är "förhållande" sugen på nån tjej. Men tycker ju alla är sköna, och hon älskar ju Jutidt och hennes fartiga sida.. sorry 💁🏻‍♀️
Ok whatever agree to disagree yadda yadda, önskar dig en underbart trevlig 11-års kalas i förväg
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Så varför skriver du att han ska in i huset då? Det går ju inte om han är död?
Hahaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Bra där Pedram, nu är det viktigt att hålla sig nära Adrian och slicka röv lite extra. För du kan du tydligen inte vinna immunitet på något annat sätt. Pfff
Eller hur, han är totalt värdelös och tror Adrian kommer vara den som slaktar alla inom allt både med hjärnan och fysik. Han verkar skarp och har vunnit de 2 tävlingarna han medverkat i redan. Årets Martin, tror dock Adrian är skarpare än Martin när det kommer till tävlingar där man behöver använda hjärnan med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in