2021-03-07, 19:00
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fan vad han skryter pedram"ni skulle få se sidor ni aldrig sett " ja du är gangster alla r så rädd för dig

TÖNT
Javisst, "Ni skulle ha fått se en Pedram ni aldrig har sett, ouff".
2021-03-07, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ha ha! Ja! Var den på nu eller har du bara fett bra minne? (Kopplade visst bort ett tag här)

Den spelades!
2021-03-07, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Pedram skulle kriga om någon kom in och förstörde stämningen i gruppen. Hm, han verkar inte fatta att han är den som förstört stämningen oftast för andra i den sk gruppen.

precis skulle en riktig bad guy komma in typ en conny lloyd hade han bajsat på sig
2021-03-07, 19:02
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
fan vad han skryter pedram"ni skulle få se sidor ni aldrig sett " ja du är gangster alla r så rädd för dig

TÖNT
Jag förstår inte hur människorna i huset står ut med Peddots blattesnack. Jag hade skämts om jag var honom.
2021-03-07, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag förstår inte hur människorna i huset står ut med Peddots blattesnack. Jag hade skämts om jag var honom.

han tror att therese och steffi blir imponerade fortfarande såhär 3 veckor in i huset
Medlem
Killthepoors avatar
Judith är som ett litet barn, hon kommer leva på den här natten i hela sitt liv
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

De har ju frivilligt låtit honom ta rollen som alfahanen därinne. När Pedram vill ta en tupplur i soffan ska alla andra tassa på tå.
2021-03-07, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Judith är som ett litet barn, hon kommer leva på den här natten i hela sitt liv

är så jävla trött på det snackat är det 20 gången idag dem är unikum ingen annan har spelat sanning och konsekvens och gjort så svåra konsekvenser
2021-03-07, 19:05
Medlem
Lunatics avatar
Nardos svarta byxor luktar säkert godis i skrevet. Har hon inga andra.
Har någon sett henne duscha än?
2021-03-07, 19:06
Medlem
Judith såg lite obekväm ut när hon fick svar från Therese att Pedram faktiskt bara åt godis från bhn och inget mer. Hon själv sliska sig på brösten, hon ska ändå skämmas tycker jag.
2021-03-07, 19:07
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
är så jävla trött på det snackat är det 20 gången idag dem är unikum ngen annan har spelat sanning och konsekvens och gjort så svåra konsekvenser

Ja det måste det fan vara, jag har kollat ytterst lite idag men va fan, varje gång jag satt på liven så är det Judiths snack om igår
2021-03-07, 19:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Judith såg lite obekväm ut när hon fick svar från Therese att Pedram faktiskt bara åt godis från bhn och inget mer. Hon själv sliska sig på brösten, hon ska ändå skämmas tycker jag.

Han åt inte bara godis.. han pussade på dem. Det var bara bullshit det de sade nu. Dessutom slickade och pussade han på hennes bröst inne i poolrummet innan bubbelpoolen och då hade hon minsann ingen godis-BH på sig. Antar att de har kollektiv "minnesförlust".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in