Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
Inte helt säker på detta om man lyckats peta/fiska fram det vi ser på bilden, vad det än är. Påminner om förtorkade tuggpinnar för hundar. Men jag vet ingenting säkert.
Lägger man en köttbit på marken är den förstås borta snabbt. Nu ser dock skinn, ben, senor osv. ut att finnas. Betänk därtill att detta kan ha legat i skydd under sten.
Förstår hur du tänker, men insekter, råttor och andra som gillar att äta i skogen skiter i om det ligger nere i en skreva. Enda möjligheten att detta är kopplat till en 3+ månader gammalt försvinnande är om någon slagit in det i plast eller möjligen grävt ner det mycket djupt i skrevan vilket jag ser som högst osannolikt...
Mycket som inte stämmer om vi ska utgå från att det är DA som låg där i skrevan skadad och dog utan att någon gett sig på att slå in han i plast eller liknande. Jag har mycket svårt att tro på det som postats i tråden, om att det "ÄR DA!!!!" och att han i så fall legat död i 3+ månader och att han delats upp i så för asätarna så aptitliga delar men ändå inte ätits upp. Något luktar och det är inte bara min fis.