2021-03-07, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
bara jag som bivit blockad från therese instagram eller har allt innehåll plockats bort? om det är det först nämnda så är det ju ett jävligt moget beteende från elin

skäms dem efter all skit dem fick igår efter tess slampiga beteende?

Haha vad skrev du då?
2021-03-07, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Haha vad skrev du då?

dem la ju upp å storyn om vad man tyckte om kvällen exakt vad jag skrev vill jag inte skriva då jag kan outa mig. men kommer ihåg att nån mer i tråden sa att dem blivit blockade igår

tror jag skrev något om hon var stolt över att tess säljer sig som en slampa för några simpla röster
2021-03-07, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
dem la ju upp å storyn om vad man tyckte om kvällen exakt vad jag skrev vill jag inte skriva då jag kan outa mig. men kommer ihåg att nån mer i tråden sa att dem blivit blockade igår

tror jag skrev något om hon var stolt över att tess säljer sig som en slampa för några simpla röster

Haha, jaja. Det kan ju förklara saken, menar inte att du har fel. Men det är ju inte bra reklam för familjen om sånt får stå kvar. Och Woodie måste ju tänka på att cashen ska ju in. Syrran får inte sabba de
2021-03-07, 08:56
Medlem
"älskar att tess är så självsäker och bjuder på sig själv världens finaste"

ja verkligen så självsker som måste hora ut sig på fyllan för ett gäng röster. sen världens finaste som snackar brutalt mycket skit i huset känns som att både tess och hennes lillasyster är WT båda 2
2021-03-07, 09:01
Medlem
Detta händer idag

FÖRMIDDAG
Överraskningsfest - hemligt uppdrag för alla utom en. De andra i huset får inte avslöja att de förbereder ett kalas.

EFTERMIDDAG/KVÄLL
Pakettävling - en av husgästerna som sitter säkert får en fördel.
2021-03-07, 09:02
Medlem
Idag blir det spännande, hörni! Enligt dagens schema kommer en av de som sitter säkert ikväll få en fördel i en ”pakettävling”. Visst är det med största sannolikhet chansen att rädda en av de som hänger löst?
2021-03-07, 09:03
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Javisst. Det är ju en liten hund begraven här känns det som. Så fort snurra flaskan kommer fram springer Angel Face därifrån och kramar Luis. Här får han värsta inviterna och kan ta för sig och han sitter med Katti i soffan istället. Joel är i bästa form helt plötsligt och lägger sitt ben över hans ben. Inte bara Emelie är frustrerad utan vår lilla Tess. Här försöker dom med alla knep att flasha för honom men han blir berusad på två öl och väljer det äldre paret att umgås med. Är han fågel eller fisk den gode AD?
Joel ville att Emelie skulle sova i hans säng för att sedan utnyttja tillfället att hoppa ner till Adrians säng
2021-03-07, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Idag blir det spännande, hörni! Enligt dagens schema kommer en av de som sitter säkert ikväll få en fördel i en ”pakettävling”. Visst är det med största sannolikhet chansen att rädda en av de som hänger löst?
Tveksamt det är ingen fördel skulle jag inte påstå. Vore dumt av big brother att ge ut en till immunitet nu när röstningen ändå funnits i ett dygn.

Undra vad som menas med fördel dock, tror inte att det är dela ut immunitet
2021-03-07, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Tveksamt det är ingen fördel skulle jag inte påstå. Vore dumt av big brother att ge ut en till immunitet nu när röstningen ändå funnits i ett dygn.

Undra vad som menas med fördel dock, tror inte att det är dela ut immunitet

Handlar med största sannolikhet inte om immunitet, då hade man inte kunnat rädda någon ännu.
Utan det kan vara en fördel att dom i huset får rädda en. Men det kan ju också bli en nackdel om "fel" person vinner. Så vet inte riktigt hur dom ska pussla ihop det. Kanske att dom som hänger löst får välja en som ska tävla
2021-03-07, 09:12
Medlem
Vänta lite nu, nu försvann röstningen för mig som om jag inte har röstat ännu
2021-03-07, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Vänta lite nu, nu försvann röstningen för mig som om jag inte har röstat ännu

ligger under "RÖSTA" för mig iallafall
2021-03-07, 09:18
Medlem
Hur gör man för att få en discordinvite?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in