2021-03-07, 02:57
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hon stönade bara för syns skull då när han slickade och pussade insidan på hennes lår då?

Stönade? Hon såg snarare extremt obekväm ut. Jämför med när Tanja gjorde samma sak på henne.
2021-03-07, 02:58
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Tanja gjorde ole dole doff på lediga sängplatser när hon kom in. Det råkade bli peddos.
Therese vill vad? Hon har gjort det väldigt tydligt att hon inte är intresserad alls av peddo. Allt hon gjorde ikväll var i ren desperation för att hon sitter löst. Hon är så otroligt uppmärksamhetskåt men får ingenting av AD, så hon går till peddo. Dessutom var det Judith som bjöd in peddo till att nafsa på godis-bhn och hångel.

Kan inte finnas nån som på riktigt tror att Therese har ett intresse för peddo. Förutom casanovakingen själv då som tror han har halva inne nu. Men i hans värld behövs ju inte samtycke för "if I wanna fuck, I fuck!"

Jag har absolut inte klagat på Tanja. Jag har inte heller sagt att Therese har intresse för Pedram. Men jag tror ändå hon skulle vilja sova med honom, för hon är ju så extremt uppmärksamhetskåt. Det såg man ikväll när hon går runt och poserar och putar med röven och brösten. När hon ger pedram lapdance. När hon låter Pedram äta från hennes bröst i poolen. När hon försöker flirta med Adrian men han inte är intresserad. Hon bjuder ut sig själv och gör allting för att sälja sig billigt för att få vara kvar på måndag. Men jag hoppas verkligen tittarna kastar ut henne med huvudet före på måndag!
2021-03-07, 02:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Hon stönade bara för syns skull då när han slickade och pussade insidan på hennes lår då?
Fasen Ridne, jag stönar när jag skiter ibland. Men det betyder inte att jag vill ha ett förhållande med min avföring
2021-03-07, 03:00
Medlem
Lala.s avatar
Citat:

Exakt! Och hon lutar huvudet bakåt och ler så mycket som hon inte gjort på hela tiden i huset när Pedram låg och slickade på hennes bröst.
2021-03-07, 03:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Stönade? Hon såg snarare extremt obekväm ut. Jämför med när Tanja gjorde samma sak på henne.

Hon stönade ju och såg ut som att hon var i sjunde himlen när Pedram körde tungan över hennes kropp.
2021-03-07, 03:01
Medlem
vad gör ens Judith i deras säng, hade blivit ganska lack med så lite sovplats som man har om man är två pers.
2021-03-07, 03:02
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen Ridne, jag stönar när jag skiter ibland. Men det betyder inte att jag vill ha ett förhållande med min avföring

Hahaha nej Grodis det är sant.. Men hon uppskattar honom på ett sexuellt plan åtminstone. Hon stönade inte när Juddan #metoo:ade henne i poolen direkt.
2021-03-07, 03:03
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Exakt! Och hon lutar huvudet bakåt och ler så mycket som hon inte gjort på hela tiden i huset när Pedram låg och slickade på hennes bröst.

Men precis! Hon gav sken av att älska det på alla sätt!
2021-03-07, 03:04
Medlem
Lala.s avatar
Vart tog Steffi vägen? Är hon fortfarande ute och röker? Jag hittar henne inte.
2021-03-07, 03:05
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Respekt, Mohamed! Tack!
Ja, va fan, man kan helt enkelt inte låta bli att skaffa ny vovve! Lite tidigt för mig, men med tiden blir det definitivt en ny fyrbenta krabat! Man får aldrig i hela helvetet så mycket kärlek från en hund, såsom man får från en människa. Jag har blivit hundfräst, efter nästan 35 år som kattmänniska!
Katti gjorde tofflor som hon har med sig i huset, av sitt husdjur.
Hon berättade det idag.
2021-03-07, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det bästa är inte lapdansen. Inte godistuttarna. Inte alla moves eller avslätningar. Det mest episka momentet i BBs historia är när Tess under hela kvällen limmat på Angel Face och när hon efter en timma ser ända från poolen till vardagsrummet att officeren skall gå på toa sliter sig upp och raskt springer dit. Hon vilar sin kropp mot handfatet i en sexig pose när han har pinkat färdigt och skall tvätta händerna, ger honom en kram där han verkar besvärad. Hon ställer sig ännu en gång i en ännu sexigare ställning med brösten utåt och säger att "hon vill ha en deep talk". Han tittar på henne medan han torkar händerna tar ansats mot dörren och säger "vi tar det sen" öppnar dörren och går ut. Hon står nu ensam en stund med en förvriden min tittar sig i spegeln och går ut. En skönare diss har jag inte sätt i BB. Och detta dessutom också efter att tre dagar tidigare erbjudit officeren att komma och sova i hennes rum.
du levererar igen, älskar dig
2021-03-07, 03:07
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vart tog Steffi vägen? Är hon fortfarande ute och röker? Jag hittar henne inte.
Ligger i soffan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in