Citat:
Ursprungligen postat av
DannySausage
Tanja gjorde ole dole doff på lediga sängplatser när hon kom in. Det råkade bli peddos.
Therese vill vad? Hon har gjort det väldigt tydligt att hon inte är intresserad alls av peddo. Allt hon gjorde ikväll var i ren desperation för att hon sitter löst. Hon är så otroligt uppmärksamhetskåt men får ingenting av AD, så hon går till peddo. Dessutom var det Judith som bjöd in peddo till att nafsa på godis-bhn och hångel.
Kan inte finnas nån som på riktigt tror att Therese har ett intresse för peddo. Förutom casanovakingen själv då som tror han har halva inne nu. Men i hans värld behövs ju inte samtycke för "if I wanna fuck, I fuck!"
Jag har absolut inte klagat på Tanja. Jag har inte heller sagt att Therese har intresse för Pedram. Men jag tror ändå hon skulle vilja sova med honom, för hon är ju så extremt uppmärksamhetskåt. Det såg man ikväll när hon går runt och poserar och putar med röven och brösten. När hon ger pedram lapdance. När hon låter Pedram äta från hennes bröst i poolen. När hon försöker flirta med Adrian men han inte är intresserad. Hon bjuder ut sig själv och gör allting för att sälja sig billigt för att få vara kvar på måndag. Men jag hoppas verkligen tittarna kastar ut henne med huvudet före på måndag!