2021-03-07, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Vad är det för ärr Tanja har ovanför brösten, någon som vet?

Googla henne så kommer det komma upp artikel om det,

Äntligen talar Tanja ut om Judith!
Medlem
Tänk vad najs om Tanja skulle ta o hångla upp Ponne nu istället 🤣
Snälla snälla Tanja sov jämte Ponne, INTE peddot! *försöker prata telepatiskt till henne*
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Nu är jag inte en av dessa som sagt så men det man förmodligen syftar på är att hon säljer sig nu när hon hänger löst. Inte att hon gör dessa saker i sig utan sammanhanget hon gör dem i (baktanken).
Ja, ja.. hon har dock haft på sig riktigt lättklädda outfits sedan hon kom in, hon har hånglat på fyllan med alla möjliga, under poolfesten stod hon på bardisken och dansade i en dräkt som döljde obetydligt mer än vad riktigt slinkiga bh och trosor hade gjort..
2021-03-07, 00:57
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Hon har fått ström i sig
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Joel:
Från första timmen smorde han det sociala maskineriet och gjorde smekmånaden riktigt härlig. Men allt eftersom har hans ambitioner att hålla ihop gruppen likt en vallhund gjort honom ensam; på det sättet tror jag på hans påståenden att han inte spelar taktiskt.

Men det kan inte bara vara jag som tröttnat på hans skenhelighet och upprepade exempel på missunnsamhet mot sina vänner som han tex hindrar från att ligga. Allt gömmer han bakom snack genom att i princip pressa sina närmaste (läs: Emelie) att berätta ALLT de tänker på för honom. Det kallar jag manipulation.

Tror mao att Joel kommer ramla hårt i dagarna efter att folk fattar hur missunnsam han är, men sen kommer han säkert rädda sig ur det på något sätt. Men tror vi skådar Joels första sociala dipp.
Håller med om allt, snygg beskrivning
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:

Brännskada efter svår olycka.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/9Omx6q/ph-tanja-jag-fick-16-000-volt-genom-kroppen
Medlem
1754s avatar
Citat:

Hon har visst varit dum i huvudet och varit och klättrat på tågtak, sen gick det som det brukar gå, fast hon överlevde.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Samma här. Hade tänkt ge årets omgång en sista chans idag och det var helt rätt dag Troligen blir det nog inte någon mer liknande natt i år

Säg inte det, det har varit flera vakna nätter denna säsongen redan ju 😁
Medlem
thepizzakingggs avatar
Judith gick från att vara nummer 3 på min lista till att vara nummer 10. Tål verkligen inte henne längre

Visst är min profilbild fin
2021-03-07, 00:58
Medlem
Contragulationss avatar
Är det inte jävligt klantigt att lägga upp måndagens röstning redan en fredag?

Om någon blir auto lör/sön så har redan 95% röstat. + det kan hända en hel del en lördagkväll vilket vi fick prov på nu. Fattar verkligen inte varför man inte bara röstar LIVE på måndagsfinalen, borde dra några extra tittare dessutom.

Är det för att horproduktionen ska ha mer tid till att rigga?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
fått i sig ström från Högspänning ledning ovanför tåg = grillad inifrån levande typ
Medlem
PastaCarbonaras avatar
Någon som kan förklara lite vad som hände mellan Ponte/Tanja/Judith?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in