2021-03-07, 00:22
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Tess manipulerar sönder Joel till att berätta vad som hänt nu. Detta är det sjukaste.
Äcklig hon är som springer in till det rosa sovrummet för att få ur information av Joel.

Mer ammunition som hon kan använda bakom Emelies rygg?
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Joel vill sova med Emelie...Man börjar ju undra om Joel är gay detta är mysko
Precis, så tolkar jag det också.
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag kom precis in i liven. Och emelie och joel har bråkat om jag fattar det rätt? SNÄLLA BERÄTTA VAD JAG MISSAT!

Emelies sovplats...
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det är ett grovt tjänstefel av psykologerna att godkänna Emelies medverkan. Hon vet inte vem hon själv är stackaren. Helt sjukt att se hennes demoner växa starkare o starkare för varje dag, bara väntade på en explosion.
Genomsyrar hela castingen tycker jag. Juddans jädra utläggningar. Nardos kollaps tidigare i veckan när hon skulle tävla om immunitet, osv.
2021-03-07, 00:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kolla på DC Grodan kolla ett psykbryt är på g rejält.....
Emelie är guld värd i alla lägen..
Joel är så sotis på Adrian bara för hon vill sova med Adrian
Frågan är ju om var Angel Face kommer att sova Tess bjöd ju in honom till sitt rum för två dagar sedan. Hon vill nog ha honom där nu igen.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Tess: "Jag tycker verkligen om dig Joel, men jag tror att det kan vara bra att försöka hitta nån utanför det som har hänt. Jag säger inte att det måste vara jag"
JAG SPYYYYYR PÅ THERESE!
Medlem
Tess: "Tänk på din ton" zzzz
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Har ni aldrig varit på en riktig fyllefest, fullt normalt beteende, lägg sen till att de är inlåsta i ett hus med främlingar så blir det såhär.

Jodå. Mängder. Men inte i 30 års åldern men väl runt 15-16 års åldern!
Medlem
Louis - Jag kan ta kallt tevatten!
Kan vara bästa kommentaren ikväll!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Skitsnack. Vem i det coola gänget vill att dom ska blanda in Adrian? Ingen förutom hon. Försvara inte sånt där ego och manipulativt beteende. Hon är sån.

Sorry men jag ser inte den instinkten hos henne. Hon är en nörd med silikonbröst och spackel, bli inte lurad av det yttre. Jag ser en person som inte passar in efter tre veckor och nu när hon hänger löst känner att hon måste göra något. Vilket framstår som än mer tragiskt. Hela sekvensen med Adrian var stel deluxe och hon osade inte direkt självförtroende. Har haft skämskudden framme hela kvällen på grund av henne.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Jag kom precis in i liven. Och emelie och joel har bråkat om jag fattar det rätt? SNÄLLA BERÄTTA VAD JAG MISSAT!
Joel vill att Emelie skall sova med honom för att dom är bästa vänner.
2021-03-07, 00:24
Medlem
Citat:

Finns på sidan innan, kopiera in det i spoilern.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in