Det är ett grovt tjänstefel av psykologerna att godkänna Emelies medverkan. Hon vet inte vem hon själv är stackaren. Helt sjukt att se hennes demoner växa starkare o starkare för varje dag, bara väntade på en explosion.
Genomsyrar hela castingen tycker jag. Juddans jädra utläggningar. Nardos kollaps tidigare i veckan när hon skulle tävla om immunitet, osv.
Kolla på DC Grodan kolla ett psykbryt är på g rejält.....
Emelie är guld värd i alla lägen..
Joel är så sotis på Adrian bara för hon vill sova med Adrian
Frågan är ju om var Angel Face kommer att sova Tess bjöd ju in honom till sitt rum för två dagar sedan. Hon vill nog ha honom där nu igen.
Tess: "Jag tycker verkligen om dig Joel, men jag tror att det kan vara bra att försöka hitta nån utanför det som har hänt. Jag säger inte att det måste vara jag"
Skitsnack. Vem i det coola gänget vill att dom ska blanda in Adrian? Ingen förutom hon. Försvara inte sånt där ego och manipulativt beteende. Hon är sån.
Sorry men jag ser inte den instinkten hos henne. Hon är en nörd med silikonbröst och spackel, bli inte lurad av det yttre. Jag ser en person som inte passar in efter tre veckor och nu när hon hänger löst känner att hon måste göra något. Vilket framstår som än mer tragiskt. Hela sekvensen med Adrian var stel deluxe och hon osade inte direkt självförtroende. Har haft skämskudden framme hela kvällen på grund av henne.
Jag kom precis in i liven. Och emelie och joel har bråkat om jag fattar det rätt? SNÄLLA BERÄTTA VAD JAG MISSAT!
Finns på sidan innan, kopiera in det i spoilern.
Det här bråket började för att Joel sa "Jag ska sova närmsta väggen ikväll" och Emelie brydde sig inte nämnvärt om det utan va typ "Uhm okej gör det du"
Då började joel försöka dra ut svar och tvinga henne till att förklara vad hon tänkte, var hon skulle sova och vad hon känner för Adrian.
När hon inte kunde svara eller ville svara, så gick han på hårdare och hårdare tills det brast för Emelie och hon nu sitter och gråter på toan.