2021-03-07, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Blir Emelie i sådan här obalans för att Tess hånglade med Adrian tro?

Nej, det har ingenting med det att göra.

Det här bråket började för att Joel sa "Jag ska sova närmsta väggen ikväll" och Emelie brydde sig inte nämnvärt om det utan va typ "Uhm okej gör det du"

Då började joel försöka dra ut svar och tvinga henne till att förklara vad hon tänkte, var hon skulle sova och vad hon känner för Adrian.

När hon inte kunde svara eller ville svara, så gick han på hårdare och hårdare tills det brast för Emelie och hon nu sitter och gråter på toan.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Joel vill sova med Emelie...Man börjar ju undra om Joel är gay detta är mysko
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Gud vad jobbig Emelie är tänk er att vara ihop med henne. usch.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Emelie vill inte erkänna att hon vill sova med Adrian.
Joel vill sova med Emelie och Juddan också medans hon vill sova med AD.....
Kallas svartsjuka från alla håll och kanter jisses...
Medlem
Therese till Joel
”Vad har hänt”
Joel ”jag vill inte säga”
Therese ”Joel man behöver någon utomstående att prata med när något sånt här händer”

ÄR HON fan helt störd???
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Och det hade varit en roligare kväll enligt dig om hon fortfarande "spelade oskyldig" då eller? Istället för att vara en "billig slyna"? Vad hade du helst velat se ikväll?

hon får göra vad fan hon vill men är bara så smutsig när hon gör det för att få röster
Medlem
Spajdors avatar
Tess: "Jag tycker verkligen om dig Joel, men jag tror att det kan vara bra att försöka hitta nån utanför det som har hänt. Jag säger inte att det måste vara jag"
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Nej, det har ingenting med det att göra.

Det här bråket började för att Joel sa "Jag ska sova närmsta väggen ikväll" och Emelie brydde sig inte nämnvärt om det utan va typ "Uhm okej gör det du"

Då började joel försöka dra ut svar och tvinga henne till att förklara vad hon tänkte, var hon skulle sova och vad hon känner för Adrian.

När hon inte kunde svara eller ville svara, så gick han på hårdare och hårdare tills det brast för Emelie och hon nu sitter och gråter på toan.
Obehagligt beteende från Joel.
Medlem
Lala.s avatar
Jag kom precis in i liven. Och emelie och joel har bråkat om jag fattar det rätt? SNÄLLA BERÄTTA VAD JAG MISSAT!
2021-03-07, 00:22
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
För att inte tala om Tess...eller Pedrams....eller....
Alla verkar fasen tappa det nu.

Har ni aldrig varit på en riktig fyllefest, fullt normalt beteende, lägg sen till att de är inlåsta i ett hus med främlingar så blir det såhär.
Medlem
HAHA Detta dårhus alltså!
Jag dör! 🤣
Medlem
Ridnes avatar
Tess är fasen otäck. Dels är hon personlighetsförändrad och hånglar upp alla och låter sig slickas på.. Sedan tjatar hon på Emelie. Nu sitter hon och fiskar Joel om vad Emelie och han bråkat om. SÅ manipulativ och otrevlig. Snart kommer hon starta bråk också för lite mer röster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in