2021-03-06, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Okej helt ärligt nu (ni tjejer åtminstone, eller killar som gillar killar..)

Om ni var därinne och var med i leken - och var absolut tvungen att kyssa den sexigaste killen i huset vem hade ni valt?

Simon
Luis
Ponne
Peddo
Joel
Adrian (ponera att mössan troligtvis springer iväg och låser in sig på toan och gömmer sig)

??
Förlåt men jag har svårt att välja alltså. Inte jättebra utbud på snubbar i år.

Simon- Är med personligheten och utseendet adderat sexigast men hade resulterat i minst två typer av herpes och halsklamydia.
Adrian- Nä, det hade varit att förgripa sig på den fega fjanten.
Joel- har sugit gubbkuk och ser ut att ge riktigt slemmiga kyssar, blä.
Luis- om vi bortser från att hans lekamen ser ut som en kombination av en val och en gorilla och hans ballongtunga hade varit svinäcklig så tror jag inte ens han hade överlevt att inte kunna flåsa under kyssen. Fetnej.
Pedram: Usch, nej, jag gillar varken skägg, hans smalfeta kropp eller våldsamma män med incelfasoner.
Ponne: Bäst bland knapert urval, gå upp 5 kg muskler, bort med skabbskägget, så kör vi.

Än en gång, jag måste välja fågelskrämman.
2021-03-06, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag hade valt en snygg kille framför en ful tjej
Haha!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Det har jag också tänkt på många gånger!
Var första gången jag tänkt på det. Då fattar jag varför jag gillar Emelie lite. Gynning var favoriten den säsongen.
Medlem
kermiths avatar
Tess limma inte på angel face, han kommer inte snorloska dig i halsen uppbänd
2021-03-06, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Sååå, 1 minut efter att HorTess avslöjat sina fakerape drömmar säger pedram att han vill ha våldsamt sex.

Lika vidriga båda två.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Såg du blicken in i kameran? Så jäkla sneaky. Hur lång tid tror vi det tar innan det som sägs når fjärde, femte och sjätte part?

Han är vedervärdig. Kommer rösta ut honom så snart chansen ges
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Var första gången jag tänkt på det. Då fattar jag varför jag gillar Emelie lite. Gynning var favoriten den säsongen.

Tror hon är lite inspirerad, hon har själv sagt att hon följt alla säsonger slaviskt och att den med Gynning är favoriten. Tänker med dialekten plus kanske liiite inspirerad blir det genast väldigt likt. Tanken har slagit mig flera gånger också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon

Samma här
2021-03-06, 22:27
Medlem
Simon har tydligen en kollega som legat med whitney houston.. det låter ju jävligt troligt.
2021-03-06, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Ja. Och Pedram säger strax efteråt att han vill ha rough sex

Ååh 🤮
2021-03-06, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fattar inte hur ni kan välja Adrian. Jag träffar bara män som ser bra ut men han saknar helt personlighet. Givetvis hade jag valt honom på Tinder men när man sett lite av personligheten så är det sjukt avtändande. För ett ligg hade jag valt Simon även om han saknar 20 centimeter.

Haha, nu vill Katti att Patzy ska in för att ”spelet är igång”. 😂😂😂😂
För att han rent objektivt ser bra ut, vilket var det enda jag gick på när jag skrev mitt svar. Har inte blandat in personlighet öht. Men skulle jag få konkan att "hångla med den du finner mest attraktiv" hade det varit han, eftersom han är den som är snyggast.
2021-03-06, 22:28
Medlem
icons avatar
Börjar bli dags att nån av killarna får köra nån dans el nåt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in