2021-03-06, 19:22
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kan tänka mig att Operation Tanja kommer inledas rätt snabbt om det händer
Åh nej. Det vill jag inte för Tanja. Där finns alltså något positivt om Therese blir kvar. Pedram blir upptagen med henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hahahaha! Småkuksaura 🤣 Det var det roligaste jag hört på länge! Du har kanske rätt där...får la dra me sin dildo in i leken istället
Men erkänn att jag har rätt?

Hänger ihop med mössan. En normal människa med god självkänsla och ett bra självförtroende går inte runt med mössa 24/7 för att man inte gillar sin frisyr.
Medlem
Ridnes avatar
Men alltså... Nu ska alltså "pensionär" ältas och stötas också. Varför tog inte Katti upp det här för ett par dagar sedan? Var det bara för att Tess pushade henne tidigare? Nu får de faktiskt ta och lägga ner det här för det är rätt löjligt.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag vet inte, jag hoppas verkligen att du har rätt! Jag vill oxå jättegärna rädda katti men vågar inte heller riskera simon 😭
Kan sätta min högerarm (den är viktig för att svinga batongen med) på att Simon sitter säkert.
Kolla bara alla omröstningar på div forum och Facebook, han är överlägset i topp.
Nardos har som sagt massor av röster också.
De snackas om Tess just nu men hon kommer att göra tv under helgen och då få röster hon behöver.
Då står det mellan Luis och Katti.
Katti vill alla få ut som anser att hon är en rasist och då takrikröstar hela PK-maffian på Luis.
Så. Katti behöver all hjälp nu!
Hon ska inte behöva lämna så här...
Medlem
Fuck: Pedram
Marry: Adrian
Kill: Simon
2021-03-06, 19:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Åh nej. Det vill jag inte för Tanja. Där finns alltså något positivt om Therese blir kvar. Pedram blir upptagen med henne.

Nej inte jag heller.. Tanja förtjänar bättre
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hahaha Emelie... dina ursäkter är skit.
Det låter ju skitbra och hon är självkritisk samt förklarar sig själv. Jag tycker Therese är den som failar när hon försöker få gruppen att vända sig mot Emilie men hon är så uppriktig så Steph & Katti mår bättre efter deras samtal.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Varken bu eller bä. Tycker hon är sjukt jobbig när hon blir arg, känns som hon då nästan kräver att få all uppmärksamhet och nästan suger åt sig all livslust man har.. Extremt explosiv. Tycker hon är riktigt härlig när hon är glad och skrattar, hennes skratt är typ härligast i huset haha 😄 Sen är hon också sig själv, vilket jag tycker är fett nice! Hon är nånstans i mitten för mig, kanske lite högre. 😉
Åh, okajjjjj. Jag gillar henne bäst när hon är skitarg eller när hon suktar efter Simon, föschtårdu?
2021-03-06, 19:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Men samtidigt är det en skitgrej att sitta och diskutera en vecka senare. Tröttsamt att vara så lättkränkt.
Ja, allt är givetvis trams.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Pirrar det? Älskar din avatar förövrigt.

Jo men visst vettu Simmarkroppen gillas https://i.imgur.com/r48gZB1.jpg
Synd att han är så förbannat tråkig än så länge.
Tack
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det låter ju skitbra och hon är självkritisk samt förklarar sig själv. Jag tycker Therese är den som failar när hon försöker få gruppen att vända sig mot Emilie men hon är så uppriktig så Steph & Katti mår bättre efter deras samtal.
Tro för fan inte att jag gillar Tess bara för att jag dissar Emelie! 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men alltså... Nu ska alltså "pensionär" ältas och stötas också. Varför tog inte Katti upp det här för ett par dagar sedan? Var det bara för att Tess pushade henne tidigare? Nu får de faktiskt ta och lägga ner det här för det är rätt löjligt.

Absolut Therese som låg bakom det. Hon ville ju till och med VARA med och gå till attack. För hon vågar ju fan inte gå fram till Emelie själv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in