2021-03-06, 18:28
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Han behövs för att uppväga de andra, kan lysa till ibland när han analyserar de andra deltagarna
Knappast på bekostnad av Katti som faktiskt är underhållande och omtyckt i huset.
2021-03-06, 18:28
Medlem
Glöm för FAN inte att rösta kvar Luis också!!!! Den herren glöms bort i allt detta Tess och Nardoshatet
2021-03-06, 18:29
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
De gör hon väl jämt🙄

Extramycket ikväll dock. Hon har lovat två saker.

1. Ska hångla med tjejerna.
2. Ha på sig godis-BH:n.
2021-03-06, 18:30
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Glöm för FAN inte att rösta kvar Luis också!!!! Den herren glöms bort i allt detta Tess och Nardoshatet

Röstade på han ja✅
2021-03-06, 18:30
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Va? Har hon sagt att hon alltid vill åka dit? Mycket märkligt och specifikt resemål. Vet inte ens var Vänersborg ligger? Det är neråt va?
Ovanför Göteborg, nära Uddevalla, en riktig lite skitstad finns ingenting där som kan locka
2021-03-06, 18:31
Medlem
Killthepoors avatar
Jaha gott folk, är vi redo för Therese "rätta sidor" ikväll? Ska sannerligen bli intressant, kan knappt bärga mig faktiskt.
2021-03-06, 18:31
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Ja, det känns så.
Känns som hon blev vald för att få upp snittåldern som ”den äldre” för att BB ska vara ett familjeprogram för alla, oavsett ålder.
Jag vet inte vem jag ska rösta på
Gillar inte offerkoftor och snyfthistorier så värst, så jag har inte ens röstat än
Både Simon och Nardos sitter säkert. Dom har massa folk som stöttar dom.
Katti är den som behöver röster mest helt klart.
Jag har henne inte som favorit i huset men just nu behövs hon. Dessutom är hon en genuint snäll människa som bjuder på sig själv och sina livserfarenheter. En kvinna som haft det tufft men ändå vill allas bästa.
Och hon är definitivt ingen rasist som vissa vill få henne till!
2021-03-06, 18:32
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Don King ligger tyvärr riktigt bad till. Många gillar honom men blir bortprioriterad i den här röstningen. Kommer stå mellan honom och Kattijävel.

Therese klarar sig när hennes syster pushar insta.
Medlem
Citat:

Luis är lite av en smygfavorit. Han skulle nog kvala sig in på topp 5 för mig. Tyvärr vågar jag inte överge Simon med tanke på vad som hände Jesper. Katti vill jag också ha kvar. Det behövs en redig rökkärring i huset
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Känns som BB har något emot Katti.
Kanske dags för henne att behöva lämna?
Förra året laddade en deltagare och pangade på med ”jävla bimbo”, ”jävla hora, jag ska döda henne” < ordagrant, mot en annan deltagare och det var inte i någon charader, det var i ren ilska i stundens hetta.

Detta slutade med censur och varning, ingen auto-nominering, känns som de gör skillnad på folk och folk eller så är reglerna bara hårdare i år.

Det jag vill komma fram till att det är jävligt hårt med en auto-nominering för att säga ”same-jävel”
Håller med.
Vissa kommer undan med att säga vad som helst.
2021-03-06, 18:33
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Va? Har hon sagt att hon alltid vill åka dit? Mycket märkligt och specifikt resemål. Vet inte ens var Vänersborg ligger? Det är neråt va?
Om du missade så sa hon det när Tanja sa att hon bott där
2021-03-06, 18:33
Medlem
Luis: "Grisar och människor tillhör samma art"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in