Kan väl säga så här mycket att när personalen har sitt veckomöte i nästa vecka och dem kommer till punkten "lessons learned" så kommer en av grejerna vara att frågestunderna måste vara tidsbegränsade
Du vet inte
Jag vet inte
Det är bara Nardos själv som vet allt vi ser är ett skal och det gäller på samtliga, Vissa får en stämpel bara på det man ser i rutan men likväl du vet INTE hur personen är utanför!
Jag bytte till poolkameran och det fick jag ångra. Simon pratar först om att han haft analsex och tjejens tarm följt med ut och tydligen kallas det ”röd strumpa”. Sen har han även suttit och försökt trycka in sin kuk i sitt eget rövhål... hur sjuk är denhär människan? Har han gränser?
Kan väl säga så här mycket att när personalen har sitt veckomöte i nästa vecka och dem kommer till punkten "lessons learned" så kommer en av grejerna vara att frågestunderna måste vara tidsbegränsade
Haha! Blir kul när klippen ska upp, alla ligger runt 15 minuter och så Nardos på en timme.
Inser inte Nardos själv vem hon är, och hur hon beter sig?.
Hon vill framstå som någon annan, glad positiv.m.m
Och sen special behandlas, för att hon är hon.
Är så trött på höra henne. Alla tassar runt på tå för henne
Jag bytte till poolkameran och det fick jag ångra. Simon pratar först om att han haft analsex och tjejens tarm följt med ut och tydligen kallas det ”röd strumpa”. Sen har han även suttit och försökt trycka in sin kuk i sitt eget rövhål... hur sjuk är denhär människan? Har han gränser?
Vad hände med listan på alla saker Simon har gjort och sett? Någon?