2021-03-06, 16:43
Medlem
kolla här, Nardos får verkligen tänka stenhårt för detta är inget hon går runt och tänker på, tänk er om Thess, Emelie eller Judith fått denna frågan, hade inte tagit mer än någon sekund.
2021-03-06, 16:44
Medlem
Jag tar en nap. Väck mig när hon svarat på fråga nr 2....
2021-03-06, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hoppas att det blir så att de två som fått flest röster kommer få reda på det innan imorgon och att det blir Simon och Nardos. Det skulle stärka dem lite och de får veta att de är populära. Bra för Nardos som tror att alla hatar henne. Jag tycker faktiskt att hon växer även om hon är jobbig och ettrig ibland.

+1.
2021-03-06, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
+1 på detta.

Plus att det är högst rimligt att saker och ting förändras med tiden, ju mer man lär känna varandra och dynamiken ändras. Det händer ju irl också, att vissa förutsättningar gör att man hittar andra att hänga med och glider ifrån vissa. Sinnessjukt att tycka att någon gör fel för att den hellre umgås med någon annan. Då kan man ju börja reflektera över om man själv har en del i det. Som jag såg det så tog Nardos (och Joel) väldigt mycket energi av Judith, medan Tanja ger energi. Ganska underförstått vem hon helst umgås med då.

Exakt! Jag förstår Judith helt och hållet
Medlem
Lunatics avatar
Jag har inte något direkt emot Tess,
mig kvittar det om hon får stanna eller inte.
Bara Simon och Tanja är säkra. Vill inte tappa dom så här tidigt.
Luis är skön, vill gärna se mer av han, bångstyrig besserwisser.
Luis ligger i mellanregistret för mig.

Tyckte Tess fick lite väl hårda frågor, jämfört mot dom andra.
Tess ska inte ha snällare frågor. Utan dom andra borde ha lite tuffare frågor.

Simon, Tanja, Luis och Katti hoppas jag får stanna.
Bannlyst
Ut med Kattis, Tess ska stanna.
Medlem
Haha, Nardos. Söt ändå!
2021-03-06, 16:47
Medlem
Visste inte att nardos kunde vara tyst så länge
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Varför tror vi på drama idag? Är det för frågorna? Jag trodde det igår (inatt) men nähädå! Blir det fest idag igen?
Det står "Temafest" i dagsschemat, men om det blir rejält med alkohol återstår att se. Förra årets temafester var lite hit and miss, det kunde bli att de fick dela på en flaska bubbel..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
kolla här, Nardos får verkligen tänka stenhårt för detta är inget hon går runt och tänker på, tänk er om Thess, Emelie eller Judith fått denna frågan, hade inte tagit mer än någon sekund.
Eller så funderar hon i en halv evighet för att hon överväger vem hon ska svara för att göra minst skada för sig själv. Det här handlar inte om att hon inte vet, utan att hon överväger hur hon ska göra för att undvika att skjuta sig själv i foten.

Det är ingen sVåR fRåGa för henne, det är ett svårt svar.
2021-03-06, 16:48
Medlem
ollepolle90s avatar
Nä nu ger jag upp o duschar. Än så länge har hon suttit där i 15 minuter nu
2021-03-06, 16:48
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Visste inte att nardos kunde vara tyst så länge

Hahaha tänkte precis skriva det. Narkos är gullig som fan ibland. Hon har suttit nu i snart en kvart och tänkt på vem hon minst litar på. Gedigen är hon, det får man ge henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in