2021-03-06, 02:06
Medlem
Snart kommer Deniz Arda in som joker.
2021-03-06, 02:06
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Haha ja eller varför inte en lite mer "tv-vänlig" variant utav human centipede? Silvertejpa dom ass to face så kan dom krypa runt där och försöka göra sina fjantiga peklekar på fyllan
Hahahaha
2021-03-06, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Snart kommer Deniz Arda in som joker.

Hahahha fyfan vad denna fick mig att skratta faktiskt.

Var fan fick du den ifrån? helt från ingenstans.
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Nää, pontus verkar vara en av de få människor i huset som har empati och lyssnar på folk och inte pratar om sig själva hela tiden.

Menar du Pontus som i Helknasige Ponne som ska vara "skön" och helt cRaZy BaNaNas hela tiden? "Hallå var är alla kameror? Ser ni mig? Tanja kolla vad knasig jag ser ut i mina heltokiga kläder! Visst tycker du att jag är en helskön typ Tanja?"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Ja, Pontus är den största skådespelaren av alla Han gör allt för att bli en reality-kändis

Med stage name PONNE. Fast vi känner honom bäst som Eldorado Sami
2021-03-06, 02:08
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Pontus för genuin?
Aldrig sett en mer inställsam och tillgjord människa.

Pontus är så falsk och tillgjord man kan bli.
Han skulle säkert bli en svensk Mr Hands om han bara fick synas på folks skärmar.

Så genomskinlig.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-06, 02:09
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Kollar på DCn men det går ändå att hänga med trots att man inte hör nåt.

Judith verkar snart tappa det. Tror hon måste ställa sig i köket och börja laga 5 olika såser för att hon skall lugna ner sig. Eller visa hur man kan koka makaroner på 10 olika sätt.

Hahha ja hon har nog redan tappat det. hon ska nog berätta om sin barndom innan hon går och lägger sig som hon brukar.
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Absolut inte
du ljuger
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Menar du Pontus som i Helknasige Ponne som ska vara "skön" och helt cRaZy BaNaNas hela tiden? "Hallå var är alla kameror? Ser ni mig? Tanja kolla vad knasig jag ser ut i mina heltokiga kläder! Visst tycker du att jag är en helskön typ Tanja?"

men jag DÖÖR av skratt när han kom på iden att om man tar konen och sätter ett snöre i den, så kan man ha den som en hatt!

HAHA ALLTSÅ JAG DOG, HELT SJUUUUK!
Medlem
Försökte verkligen ge BB en chans i början men fastnade inte och tittade ingenting andra veckan. I brist på annat att se försökte jag ge det en till chans och senaste veckan har jag kollat några (ganska många) timmar om dagen och har nu ”äntligen” fastnat. Visst saknar man gamla goda tider med kanal5 men kommer nog se klart säsongen iaf. Vilka är era favoriter? För mig växlar det ganska mycket. Men gillar dom flesta nu!
2021-03-06, 02:10
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Haha ja eller varför inte en lite mer "tv-vänlig" variant utav human centipede? Silvertejpa dom ass to face så kan dom krypa runt där och försöka göra sina fjantiga peklekar på fyllan

Du och jag måste vinna storvinster, bli rika och starta en TV-kanal. Helt klart!

MVH/Gnomegirl.
2021-03-06, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
du ljuger

Bevisa det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem