Samtliga tjejer i huset förutom Kattis (och möjligtvis Tanja) har upprepade gånger sagt att de önskar att en hunkig kille skickas in i huset. Det är det han pratar om. Och han har heelt rätt!
Men vad fan Flashback??? Vad svaga ni är? Så Mössan droppar Mössan en kväll och helt plötsligt är han Gud? Han är fortfarande lika trist. Med eller utan mössa.
Jag orkar verkligen inte kolla på när BB när Pedram syns, så tråkig icke unik människa - är som vilken babbe som helst som gillar IT och leker vara snäll och ödmjuk, men i själva verket säkert en sliskig, sexistisk, våldsam babbe. Usch
Men vad fan Flashback??? Vad svaga ni är? Så Mössan droppar Mössan en kväll och helt plötsligt är han Gud? Han är fortfarande lika trist. Med eller utan mössa.
han är körd efter att han gav immunitet till peddot han ska ut när han sitter
Men han är snygg? Det är det enda vi begär. Vad annars ska vi ha män till? Knappast så män duger till något annat än ögongodis.
Jag röstade självfallet på Joel och Tanja. Hoppas ni gjorde detsamma.
Therese vill jag ha ut, hon är så tråkig så man somnar och går och snackar skit om Emelie om saker som hände för en vecka sedan som steffi och Emelie redan rett ut.
Svartsjuka Therese kan LÄMNA NU