2021-03-06, 00:08
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Hahaha Luis
- "De här tjejerna.. asså.. de har stora tuttar. Men så snygga är dom inte"
2021-03-06, 00:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Min analys: Hon kommer inte lyckas, och kommer släppa honom. Han är för mjäkig, introvert, blyg, osäker osv.

Jag måste ge Luis credd dock. Han är mer vaken med vad som sker i huset än vad vi tror.

Ja jag hade gett upp för längesedan.. Förvisso hade jag aldrig varit intresserad alls av någon så trist som honom. Behövs lite jävlaranamma för att det ska vara intressant. Tess får ge sig snart för hon börjar se desperat ut snart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris100
Kameramedvetenheten har funnits hos deltagarna alla säsonger som BB har sänts i Sverige. Skillnaden då mot nu är att deltagarna var kapabla att sköta det mycket mera subtilt och diskret i kombination med att majoriteten av de tittare som röstade, inte tilltalades av extrem marknadsföring av det egna jaget i alla situationer.
Fram till och med BB2014NORSE fanns fortfarande "Vi" med i både deltagarnas och tittarnas/röstarnas medvetande. D v s de deltagare som uppfattades om en lagspelare beredd att sätta sig själv i baksätet för det gemensammas bästa, tog sig långt om de inte vann.
Sedan dess och framgent till idag har Vi" ersatts med "Jag, endast och alltid Jag" i sina mest extrema former och det vad vi ser i dagens BB.
2001 sändes ej BB i Sverige.

Deltagarna i tredje säsongen av "The Real World" (MTV), 1994, var pionjärer. "Everything's a copy of a copy of a copy."
Medlem
King Luis! Fanken vad det svänger i det här huset vem man stör sig och hejar på!
Medlem
Haha Luis, jävla kung
Medlem
VAD händer? Varit borta några timmar...
2021-03-06, 00:10
Medlem
kattis : när dem börjar vem har fem fingrar i röven ja då går jag
Medlem
Stummakorianderss avatar
Varför sitter Luis och snackar skit om Nardos och Emelie. Tycker helt ärligt att inte någon av tjejerna springer efter Adrian och om det är någon som gör det så är det isf Therese men henne vågar han inte kritisera. Usch att gå på folk som sina utseenden.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Kul att se att man skriver 2 inlägg tidigare att man ogillar AD som deltagare, tror inte jag delar en enda åsikt med dig, kanske gemensamt ogillande av Peddo! Inget fel med det dock men kul att se hur man kan vara så olika.

Man är en människa sky. Med alla för och nackdelar. Man går vidare. Gårdagen är inte viktig längre.
Jag är en enkel Groda, med alla brister men också en lång tunga som äter kryp som börjat på s...
2021-03-06, 00:11
Medlem
Allt är kattskit för Luis, han har ju förmodligen lägrat Naomi Campbell och Prince samtidigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
kattis : när dem börjar vem har fem fingrar i röven ja då går jag
🤣🤣🤣👍 då går jag med!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Totalt OT (ursäkta) men om du gillar böcker med oväntad twist, fösök få tag på "Inte ett sant ord" egentligen en tonårsbok men mycket läsvärd ändå.
Har tyvärr glömt namnet på författaren, men den boken gör att man verkligen känner sig råblåst när man kommer till slutet.

MVH/Gnomegirl.

Jag läste Min häst ett tag och Starlet är den lika bra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in