Helvete va tess är kåt!
Aldrig har hon väl verkat så intresserad av stormaktstiden som ad å luie pratar om😂
Hon nickar å myser belåtet, ingen tvekan där. Hon vill ha han ! 🤮
Vänta nu, backa bandet, vad sa Simon till Ponne om att någon lagt benet osv? De såg ju ut som de ramlat över årets skvaller! Vad har hänt? Vad har idiot-dcn missat att visa oss? Allt jag fått se har varit totalt innehållslöst. Ju.
Vänta nu, backa bandet, vad sa Simon till Ponne om att någon lagt benet osv? De såg ju ut som de ramlat över årets skvaller! Vad har hänt? Vad har idiot-dcn missat att visa oss? Allt jag fått se har varit totalt innehållslöst. Ju.
Tror det var om Let’s dance-tävlingen från förra veckan.
Var det inte att Tess hade benen/benet över AD när hon "sminkade" honom? Var inte mycket mer än så, såvitt vad jag såg iaf
BB går strax innan premiären ut med att man fortfarande letar efter en riktigt hunkig kille till kommande säsong.
Adrian kommer in som bachelor.
Det enda tittarna reagerar på gällande Adrians utseende är att de stör sig på hans mössa.
Produktionen lägger ut en omröstning i appen, gillar vi Adrian med eller utan mössa? (Utan mössa vinner såklart. Jag röstade dock med mössa helt ironiskt).
Mössan försvinner från Adrians huvud ett par timmar efter man tagit reda på att tittarna tycker att hunken bara är en hunk utan mössa.
Eller vad tror ni?
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det vore en sjuk tillfällighet om BB inte hade hintat om mössan. Jag tror inte på tillfälligheter, ännu mindre sjuka tillfälligheter..
Jag tycker mössan är sexig som f-n, med eller utan Adrian. Jag vill se mössan i final.