2021-03-05, 19:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Självklart la jag min röst på Nardos och Simon! Mina två favoriter!
2021-03-05, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tippelura
Hei! Er det noen som vet om hvordan en kan se Big Brother live fra Norge. Kjenner ingen i Sverige som kan hjelpe meg. Noen som vet om noen som streamer live på nettet feks. ?
Nettet feks? Vad sjutton betyder det? Övrig text tror jag att jag förstår men ”nettet feks”. Norska är ett märklig och obegripligt språk...
2021-03-05, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det har ju knappt gått tre veckor. I princip alla säsonger har deltagarna tjockat på sig.

nu pratade jag specifikt om denna säsong. Och även fast det bara gått tre veckor så kan det gå snabbt att gå upp i vikt när de äter såpass mkt o ofta och inte rör på sig nästan öht.. Men det är ju ingen av dem som gått upp än iaf, kanske kommer. Jag kan bara säga att jag tror jag hade gått upp på 3 veckor med så mkt mat och ingen motion, men good for them, bra ämnesomsättningar där inne hittills iaf!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tror ni det blir drama i kväll?

Tess har ju sin stötdämpare Luis så kanske inte
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
luis är så jävla fin

tess: jag vill bikta mig med steph hon ska bara byta om

luis: ja då får vi väl gå dit då så du får göra det

Han har haft otroligt långt tålamod och typ aldrig klagat så under veckan, utan försökt få det att fungera så bra som möjligt
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tippelura
Jeg har VPN, men en må ha Svensk bankkonto for å betale dessverre Men takk for svar
Det tänkte jag inte ens på! Sorry. Jag vet inte riktigt hur du ska göra då.
2021-03-05, 19:43
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Nettet feks? Vad sjutton betyder det? Övrig text tror jag att jag förstår men ”nettet feks”. Norska är ett märklig och obegripligt språk...
"Nätet till exempel" feks = for example
2021-03-05, 19:44
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
I avsnittet så tog de bort att Katti tyckte att Peddo påminde henne om sitt ex som misshandlade henne.

Missade det men blir inte förvånad, hörde dock henne säga att hon kände sig olustig när Pedram skrek eller höjde rösten! Inga bra vibbar om hon tidigare blivit utsatt.
Medlem
Citat:

Nätet t.ex.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
nu pratade jag specifikt om denna säsong. Och även fast det bara gått tre veckor så kan det gå snabbt att gå upp i vikt när de äter såpass mkt o ofta och inte rör på sig nästan öht.. Men det är ju ingen av dem som gått upp än iaf, kanske kommer. Jag kan bara säga att jag tror jag hade gått upp på 3 veckor med så mkt mat och ingen motion, men good for them, bra ämnesomsättningar där inne hittills iaf!
Luis är nog den enda som kommer behålla figuren, alternativt få sy in byxorna.
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Självklart la jag min röst på Nardos och Simon! Mina två favoriter!
Fint, nu var du en snel hest
2021-03-05, 19:46
Medlem
slickar orten peddot fortfarande mössans röv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in