2021-03-05, 17:11
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hade jag varit i Adrians position (ny i huset) så hade jag nog försökt förlora tävlingen med flit för att inte ta en sån val redan första veckan utan låta någon annan som varit där längre ta ett sånt beslut

Jag tror att mössan inte skulle underlåta sig till att förlora en tävling medvetet.. När han och Katti hade eldräkter på sig var han väldigt noga med att påpeka att han "gav bort" några gånger medvetet för att Katti skulle få lugn och ro. Som den storhjärtade filantrop han är
2021-03-05, 17:12
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Den falske djävulen har inte ens gråtit, hon har legat under täcket och låtsats!
Jag förstår inte hatet mot Tess, finns ju x antal rövhål därinne som är värre.
2021-03-05, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tack.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Utmaning: De som sitter säkert får välja två par av dem som sitter löst att få chansen att låsa upp sig.

ingen immunitet men kan bli skönt att slippa sitta ihop kopplad

Absolut.. de har suttit ihopkopplade nog länge nu. Jag skulle i ärlighetens namn också flippa. Speciellt när man ser att de andra blivit friade.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Men lägg ner nu. Varför sånt hat mot Tess?
Inget hat mot henne, men jag gillar inte henne. Tycker du det ser ut som hon gråtit? Det gör inte jag. Hon kommer fram från täcket och ler. Nä, fyfan vad falsk hon är!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig

handlar nog om avundsjuka och att man har dem hon bråkat mest med som favoriter hon är ju knappast värst i huset
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du sammanfattar bra. Även om det är en tävling i slutändan så måste man förstå en gruppdynamik samt ett par veckor framåt. Han vinner en vän men förlorar minst sex. Dessutom den han räddar har inte honom som prioritering. Det tredje är en motivering som faktiskt helt enkelt är dum. Alla har det tufft därinne. Alla. Det finns inte bara Pedram i huset, det finns många fler. Vilket par han än hade valt så hade man förstått och accepterat det valet. Man förstår Tess val av Joel. Man förstår kamelutdelningen. Alla får göra som man vill. Men i grund och botten förstår i alla fall inte jag det valet. Han singlar ut en person med en taskig motivering mot resten av gruppen. Hur tänker man? Han har ingen som backup där inne nu. Minst av allt Peddo som har sin fru. Kommer Peddo att behöva göra nästa val kommer han ju inte välja AD. Han kommer få äta upp det.
Exakt, håller med helt!
2021-03-05, 17:14
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror att mössan inte skulle underlåta sig till att förlora en tävling medvetet.. När han och Katti hade eldräkter på sig var han väldigt noga med att påpeka att han "gav bort" några gånger medvetet för att Katti skulle få lugn och ro. Som den storhjärtade filantrop han är
Påpekade han det? Jag tänkte att han borde ha varit långsam fler ggr. Tyckte han skrattade lite väl mycket åt henne dessutom.
2021-03-05, 17:15
Medlem
Vi fattar ju alla vem hon ska ”freak out” på ikväll. Hon hatar en person där inne mer än allt. Av någon anledning man fan inte ens kan relatera till.

Sån fruktansvärd människa hon är Therese. Förstår att hon inte har vänner
2021-03-05, 17:16
Medlem
Tydligen så klickade Adrian bra med Pedram i början men han hade fortfarande kunnat rädda vilket par som helst och sen sagt till Pedram att jag hade mer än gärna räddat dig men det kändes mer rätt att rädda två än bara en!
2021-03-05, 17:16
Medlem
Emmvalentines avatar
Kom just in i liven.. varför är Tess så ledsen ? 🤔
Nån som orkar förklara? Och vad har Adrian valt som ni skriver ?
2021-03-05, 17:17
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vi fattar ju alla vem hon ska ”freak out” på ikväll. Hon hatar en person där inne mer än allt. Av någon anledning man fan inte ens kan relatera till.

Sån fruktansvärd människa hon är Therese. Förstår att hon inte har vänner

Tror vi är många som kan relatera till hennes aversion mot Emelie.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in