2021-03-05, 17:09
Medlem
Ridnes avatar
Det måste ju komma en tvist till idag.. Åtminstone en till kommer räddas (antagligen blir det väl Tess) för de borde få släppas loss innan festen ikväll. Tror inte att de vill skicka in en massa alkohol när folk fortfarande är ihopkopplade.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Jag vill ha ut Joel 1000 ggr mer än Tess, den självgoda lilla farbrorn som kan allt vet allt, en elak lite fan är det.
Medlem
Hade jag varit i Adrians position (ny i huset) så hade jag nog försökt förlora tävlingen med flit för att inte ta en sån val redan första veckan utan låta någon annan som varit där längre ta ett sånt beslut
2021-03-05, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Den falske djävulen har inte ens gråtit, hon har legat under täcket och låtsats!
Men lägg ner nu. Varför sånt hat mot Tess?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu kan man ställa frågor på big brothers story till dem som sitter löst så kanske blir 7 st till på måndag

Nja, tror mer på att de sparar frågorna som ställts till de som blir säkra och så kan de få några av dem vid ett senare tillfälle, om/när de hänger löst igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det måste ju komma en tvist till idag.. Åtminstone en till kommer räddas (antagligen blir det väl Tess) för de borde få släppas loss innan festen ikväll. Tror inte att de vill skicka in en massa alkohol när folk fortfarande är ihopkopplade.

Utmaning: De som sitter säkert får välja två par av dem som sitter löst att få chansen att låsa upp sig.

ingen immunitet men kan bli skönt att slippa sitta ihop kopplad
Medlem
Varför är Therese ledsen?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Den falske djävulen har inte ens gråtit, hon har legat under täcket och låtsats!
Jodå, hon hade tårar över hela ansiktet tidigare.
2021-03-05, 17:11
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Även på bekostnad av Katti?
De gäller ju att planera sin röstning så man har koll även om den misslyckas.

Jag vet inte hur många fler som ska bli räddade. Ska bli spännande att se vilka som kommer hänga löst. Undra om det blir 3 denna vecka med
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hade jag varit i Adrians position (ny i huset) så hade jag nog försökt förlora tävlingen med flit för att inte ta en sån val redan första veckan utan låta någon annan som varit där längre ta ett sånt beslut

Tror tvärtom här. Han är nog närmare än Pedram än vad vissa tror. De klickade rätt bra redan dag ett av det lilla man såg och kan vara något de kokat ihop tillsammans. Pedram kanske droppar Judith längre fram, vem vet.
Medlem
xrlpyts avatar
När kameran är så inzoomad så ser man att Tess faktiskt har en rejäl mustasch.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Klart detta kommer göra Adrian utstött.
Om vi blir upprörda av att han räddar EN istället för TVÅ, tänk då hur hans kompisar i huset känner sig, han har nyss pissat på Simon, Nardos, Luis, Therese, Tanja och Joel.

Han kunde ha sagt att han helst vill rädda Pedram, men eftersom det bara är 50% räddning jämfört med ALLA andra val så kommer han välja ett PAR och därmed rädda två stycken.

Det bör bli drama ikväll

Du sammanfattar bra. Även om det är en tävling i slutändan så måste man förstå en gruppdynamik samt ett par veckor framåt. Han vinner en vän men förlorar minst sex. Dessutom den han räddar har inte honom som prioritering. Det tredje är en motivering som faktiskt helt enkelt är dum. Alla har det tufft därinne. Alla. Det finns inte bara Pedram i huset, det finns många fler. Vilket par han än hade valt så hade man förstått och accepterat det valet. Man förstår Tess val av Joel. Man förstår kamelutdelningen. Alla får göra som man vill. Men i grund och botten förstår i alla fall inte jag det valet. Han singlar ut en person med en taskig motivering mot resten av gruppen. Hur tänker man? Han har ingen som backup där inne nu. Minst av allt Peddo som har sin fru. Kommer Peddo att behöva göra nästa val kommer han ju inte välja AD. Han kommer få äta upp det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in