2021-03-05, 15:59
Medlem
FredrickFederleys avatar
Det gör mig verkligen varm inombords när ni hatfyllda stackare här inne brinner när något går Pedrams väg. Det blev inte en utan TVÅ gånger denna vecka både i måndags och idag man bara känner det äckliga hatet flöda och det gör det ännu skönare för oss som faktiskt tittar utan hatglasögonen på och ser att snubben bidrar med något i huset!

Trevlig helg på er
2021-03-05, 16:00
Medlem
Ridnes avatar
Nej nu satan avskyr jag tröttmössan ÄNNU mer!!!!!!! Hur i h-e kan han rädda kvar den labila psychovarningen PEDRAM? Fan.. Nu måste vi (och de stackars kvinnorna i huset) dras med honom en vecka till. Och varför tar tv4 bort klippet när han flippar? Allt känns väldigt vinklat för vissa personer därinne om man säger så. Folket borde få reda på hur otäck han faktiskt är.
2021-03-05, 16:00
Medlem
xrlpyts avatar
Den fisen var så blöt att jag sket på mig.
2021-03-05, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ja, men hon har bättrat sig sen hon och Simon blev fastkjedjade.
Ut med Pedram innan han knullar Tess 😱😱😱😱
Lol, tänkte precis skriva att han ka få åka ut efter att han fått knulla Tessan.
Medlem
Jag trodde att han skulle bara rationell och välja Simon och Nardos av det enkla skälet att dom presterat bäst denna veckan. Inte i tävlingar utan i att kompromissa med varandra. Jätte olika men dom har mötts halvvägs och respekterat varandra, även växt mycket som individer i TV rutan bara dessa dagar.

Therese nästa ut tjarrå! Det kommer att skakas mycket rumpa, användas mycket sexiga kläder och eventuellt någon nipslip. Hon känns som den som försöker rädda sin plats genom att hålla på att bete sig billigt. Vi får nog se snart.

Ska inte ett par till eller två räddas? 7 nominerade känns som lite mycket.

Therese
Kattis
Nardos
Simon
Tanja
Joel
Louis
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloalla
Senare idag;

Utmaning: De som sitter säkert får välja två par av dem som sitter löst att få chansen att låsa upp sig.

Undra om dem kommer sitta säkert eller bara få chansen att låsa upp sig.

Får tittarna rösta kvar ett par kanske? 🤔

Det är fortfarande så många som hänger löst så borde ju vara så att de även blir säkra då. Kommer svida för det paret som inte blir valt hehe..
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ja, men hon har bättrat sig sen hon och Simon blev fastkjedjade.
Ut med Pedram innan han knullar Tess 😱😱😱😱
Bara lugn, Tess ska ut.
Medlem
nu passade peddot på trots att therese sa: sluta krama mig
Medlem
Hoppas Simon får doppa Narnia. Åtminstone stänga hennes käft med hans penis.
2021-03-05, 16:02
Medlem
Började Tessan böla nu? Det kan hon ha så som hon beter sig! Hoppas vi får chansen att skicka henne
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Vad var det jag sa till er hahahaha.

Kan någon citera mitt inlägg tidigare hans motivation?

Härligt! Plötsligt händer det. När du kommer med en ny konspirationsteori varje dag.

Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Kirsty har dom inte nämnt vart hon är va?

Har en sån sjuk magkänsla att den som åker ut idag åker till ett "sidohus" och alltså inte åker ut.

Kom ihåg vart ni läste det först.

Kirsty är säkert i "rummet" och tar emot dom och informerar om uppdraget, därav inte i studion.

Notera nu att min teori utspelar sig främst på att jag inte hört dom säga ett ord om Kirsty.

Den här var roligast av dem alla hittills. Hoppas Jesper får lämna "sidohuset" på Gran Canaria snart.

(Kirsty var sjuk i corona btw)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Ja verkligen just därför!

Jag gillar inte babbar, nej. Men Peddot missgillar jag pga hans karaktär. Han är en idiot, helt enkelt. Och potentiellt farlig, med hans uttalanden om allt skit han gör med dom han helt enkelt inte gillar.
Jag skulle kunna dra rassekortet också, i och med hur han framställer sig själv, men det gör jag inte just nu. Alla kan se och höra från honom själv, om vilken lågt stående varelse han är

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in