2021-03-05, 14:26
Medlem
kermiths avatar
Nu sitter gnällgänget i hålet. Baaaaaaaara problem
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det ända är om AD är kåt på tess och vill ha halva inne och väljer dem nu men dem oddsen är inte så stora faktiskt

nä jag tror luis sitter på måndag tess kanske får en chans till att tävla/räddas
Men att AD skulle va kåt på Tess (eller någon annan) är ju bara drömmar på nätet.
Tyvärr räddar han nog Peddo.
Sitter Tess och Peddo blir de röstningskrig mellan dom och då ryker Katti på samma sätt som Jesper.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Judith fiskar efter att få höra "du har ADHD" vilket hon inte har. Bara sin självdiagnos, hon har inte en gnutta ADHD i sin persona.

Nu kom erkännande hon har inte ADHD, men "förmodligen" precis när jag höll på att skriva. Hon fick inte höra det så hon sa det själv...

Jag tycker detta enbart var intressant att höra om. Hon är ju en av de som sticker ut mest energimässigt, jag känner igen mig mycket i henne.
2021-03-05, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Kommer de in gamla deltagare för att delta i år kan dom lägga ner programmet.

Som sagt rätt säker på att Mergim ska in i huset iaf, men jag hoppas verkligen INTE att han ska stanna kvar där..förstår inte ens varför de släpper in de från förra året, de gav bara dålig energi.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Judith fiskar efter att få höra "du har ADHD" vilket hon inte har. Bara sin självdiagnos, hon har inte en gnutta ADHD i sin persona.

Nu kom erkännande hon har inte ADHD, men "förmodligen" precis när jag höll på att skriva. Hon fick inte höra det så hon sa det själv...

Så jävla less på att höra om hennes "ADHD". Hennes röst som jag älskade har blivit till sandpapper i öronen.
Borde nog sluta kolla för just nu är alla därinne så otroligt irriterande.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
sorry simon glömde jag han är nummer 2 där ja
Låt oss be till högre väsen att mössan inte väljer Peddo
Medlem
xrlpyts avatar
Ibland är Judith fan lika jobbig att lyssna på som Nardos... HÅLL KÄFTEN!
2021-03-05, 14:28
Medlem
Nu nämner folk på hennes arbetsplats hennes ADHD enligt henne och tar hänsyn till den utan att ta hänsyn till den.

Judith ordbajsar hon kan knappt föreställa sig ADHD jag blir fan provocerad haha.
Medlem
Anonym396s avatar
Fyfan, vad jag stör mig på Judith. Drar alltid ner stämningen och nu självdiagnoserar hon sig själv också.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kan Adrian åtminstone ha mössan ordentligt om den ska vara på?? Nu är den nerdragen så han ser ut som Robin Hood igen.
Skulle man inte få mögel i skallen av att ha mössa 24/7.
Hoppas på freeze och att dom snor hans mössor.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nu sitter gnällgänget i hålet. Baaaaaaaara problem

Tycker det är du som är gnällig, hon förklarar bara djupare om sin energi/personlighet. Byt kamera om du är uttråkad
2021-03-05, 14:29
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ibland är Judith fan lika jobbig att lyssna på som Nardos... HÅLL KÄFTEN!
Hos mig har Judith gått om Nardos för flera dagar sedan. Bytte från DC till Vardagsrum i samma sekund som jag insåg var samtalet var på väg, orkar inte med hennes gnäll längre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in