2021-03-05, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Egentligen borde den typen av tävling där man skall ge andra immunitet inte vara fysiska. Vinnaren är ju på förhand utsedd. Något mer slumpartat vore bättre. Men hav verkar dessutom kunna tänka också. Ta det med bollarna bara. Inget fysiskt, en han och Emelie tog det utan att svettas. AD kommer noga vara kvar till de sista två veckorna, minst. Om ingen twist kommer.

ja som jag sa oftast är det fysiska tävlingar och det är väl bara pedroz som kan utmana mässan när det gäller fysisktävling så sköter han sina kort rätt kan han vara kvar till finalveckan
2021-03-05, 14:22
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Den som sa det syftade nog på hans egna ord om varför han är tjock. Finns klipp där han berättar sin historia för AD på cmore/TV4.
Han har ätit mycket mat; därför är han av större mått. Jag kan däremot intressera mig av att lyssna på hans trauma-historia, så thank you for the tip, bruh!
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Det som jag har sett så retar simon och nardos varandra

Dom fungerar förvånansvärt bra ihop. Håller tummarna på kärlek men tror det blir svårt.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Jag är ganska säker på att Mergim kommer in, hoppas verkligen inte att han passar in i den gruppen, så otroligt jobbig människa. Skrikig och falsk.
Kommer de in gamla deltagare för att delta i år kan dom lägga ner programmet.
2021-03-05, 14:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja som jag sa oftast är det fysiska tävlingar och det är väl bara pedroz som kan utmana mässan när det gäller fysisktävling så sköter han sina kort rätt kan han vara kvar till finalveckan

Peddo är inte i närheten av AD. Simon och Peddo är jämbördiga i så fall.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Jag är ganska säker på att Mergim kommer in, hoppas verkligen inte att han passar in i den gruppen, så otroligt jobbig människa. Skrikig och falsk.

Just det, såg på ett skvallerkonto på Instagram att tre gamla deltagare ska tävla om att få gå in i huset. Jag känner rent spontant att typ ingen gammal deltagare hade passat bra? De har en så mycket goare vibe överlag denna säsong jämfört med förra?
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Kommer de in gamla deltagare för att delta i år kan dom lägga ner programmet.
Nej du kommer va kvar och kolla, jag med. Du lurar ingen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Har svårt att se hur Luis inte skulle sitta nu. Vad kan rädda honom?
Han måste ju typ alla vilja ha ut före Katti. Så totalt osynlig och tråkig.
Men Katti har ju alla vänster-samer emot sig nu.

det ända är om AD är kåt på tess och vill ha halva inne och väljer dem nu men dem oddsen är inte så stora faktiskt

nä jag tror luis sitter på måndag tess kanske får en chans till att tävla/räddas
2021-03-05, 14:24
Medlem
Judith fiskar efter att få höra "du har ADHD" vilket hon inte har. Bara sin självdiagnos, hon har inte en gnutta ADHD i sin persona.

Nu kom erkännande hon har inte ADHD, men "förmodligen" precis när jag höll på att skriva. Hon fick inte höra det så hon sa det själv...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Peddo är inte i närheten av AD. Simon och Peddo är jämbördiga i så fall.

sorry simon glömde jag han är nummer 2 där ja
Medlem
Kan Adrian åtminstone ha mössan ordentligt om den ska vara på?? Nu är den nerdragen så han ser ut som Robin Hood igen.
2021-03-05, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Just det, såg på ett skvallerkonto på Instagram att tre gamla deltagare ska tävla om att få gå in i huset. Jag känner rent spontant att typ ingen gammal deltagare hade passat bra? De har en så mycket goare vibe överlag denna säsong jämfört med förra?

Ja och en liten fågel viskade till mig (förutom att jag sett det på skvallerkonto på insta) men jag vet inte om det är 100 % säkerhet, för det är en vän till en vän som sagt till mig att det är Mergim iaf.

Ja, detta året är det ett skönt gäng, oavsett om man stör sig på vissa osv går det inte jämföra med den hatiska stämningen det var förra året.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in