Citat:
Ursprungligen postat av
NurseRatched
OK men då fattar jag inte varför du ger dig på mig? Jag anser att man ska ha balanserade åtgärder mot smittspridningen.
En grundbult i dessa åtgärder är vaccination.
(Det är ingen skam att vara stickrädd, btw. Mina patienter brukar komma över det när jag ger injektioner, faktiskt.)
Ger mig inte på dig.

.
Sert dig som nyanserad.
Ger mig på ”the intyg”.
My mission is to nyansera and balance slagsidorna.
Im not the world champion.
Inte ett dugg stickrädd.
Kanylhetsen kan inte rättfärdiga ignorerande av lag/flyktbeteende/douchebagbeteende.
Senast idag DN, nyhet om ”upptäckt av överdödlighet bland skolbarn våren 2020”
En ”upptäckt” ETT år sen, INGEN läst/hört om. Why? Det är en ”upptäckt” lol inget om folk getts ”upptäckten”.
*speechless* omg det är ett dårhus utanför dårhuset.
Meanwhile:
Folk busy med att med-fradga i munnen diskutera intyg om man haft ”det”.
Remember SarsCov-19 är nytt!
Mutationer är nya!
Random 0-55 läggs i respirator+ECMO i upp till två månader!
”The intyg”?
>>>>>
Smittskyddsåtgärder enligt Arbetsmiljölagen (Vid Risk För Smitta klass 3 i dagis-förskola-grundskola.
Asymtomatisk smittspridning.
Sveriges NOLL agerande-diskuterande har förberett psyken att trollas in på tex intyg.
Det är lätt att tänka på saker som ”The Intyg”, stöds av regimens media där andra topics knappt behandlas/inte diskuteras gängse/trycks ned.
Hjärnan är ett cirkulatoriskt verktyg där - om inte A-B anslutningar hålls igång/görs- skapar andra signalsubstanser och konstellationer vilka frodas i lättja och ritual.
The Intyg is soooo easy to focus on.
Barn faller ur fokus.
*Extremt ovanligt med långtidssjuka baara 214 st barn i Stockholm*
Nu praatar vi intyyg.
Trots 214 långtidssjuka barn 0-13 år (median 11 år), December 2020, detta endast i region Stockholm.
Tell me, vad gör ”The Intyg” för att sätta fokus på furste-douchebag-beteendet som rabatterat grundskolan från smittskyddsåtgärder.
Dessa 214 barn håller inte med & är komplett ointresserade av ”The Intyg”, de de hade hellre sett många små samlade åtgärder i deras arbetsmiljö grundskolan , dvs allt från konstant mindra ”drag” till vädring till avstånd, Sverige VIKTIGASTE åtgärd, vilken exkluderas grundskolan WTF! (Avstånd vilka kontrolleras-vilka hålls,inte bara sägs hållas ”vi följer FoHM’s rekommendationer - utan - irl-HÅLLS! + mindre klassantal (30 elever på 30 kvm) Detta ges Alva och Vidar 10 år, samtidigt som random 10 minuters MUNSKYDDADE - matsffärshoppare ges 10 kvm.
Hur ska långtidssjuka barn njuta av Intygs-resan till Mallorca när de inte orkar leka ipoolen eller gå till stranden.
Nej det är inte en Bruce Willis tävling.
Fokus barnen.
Fokus asymtomatisk smittspridning.
Fokus Sverige lyckas med konsstycket fradga-tala om hur ”säkra”sportlovsresor inte påverkar smittspridningen.
Fokus snart 20 000+ döda närmre 20x Nordens samlade antal.
Fokus hur the fuck kunde Sverige självsuggesteras att först se Sarscov-19 som ”aerosolsmitta” hösten 2020.
Fokus på :
-”Barn ANTAS inte DRIVA (what) smittan.
Samtidigt som 20+ grundskolor har full klustersmitta med 50-70 barn PER VECKA.
Samtidigt går Freddy Kruger ut och säger sig dessa utbrott beror på ”besök av någon vuxen i skolan” - barn ”driver fortfarande inte smittan”.
Det står utom all tvivel att - den spridning vi ser i grundskolan - drivs av ALLA i grundskolan.
Fokus Andningsskydd. Folk gnyr med munskydd. Gnällande klagande.
Nu the intyg så douche att jag spyr lol.
Samma sak i tråden folk ryggdunkar/runkar varandra i gängse och undviker/mobbar på det som avviker normen eller lustbetingade maniska bollandet i det som är ”normalt”/gängse många beväpnade som Freddy Kruger med selektiva studier som ”vapen” istället för dela information och vara självkritiska finns en besatthet att trycka ner varandra eller ”avvikande” samma sak många avskyr i regimen finns i tråden. Oförmågan att nyansera/revidera/helhet/kritiskt tänkande till det egna beteendet.
Det är alltid fel på saker
utanför det egna beteendet, utanför framlagda dokumentet, det egna fokus.
Skitnödig Bruce Willis beteende, men han räddar världen right. Right? Han gör det va?
Tydligt är att istort sett alla ”ignorerar” och går vidare med det som ”är normalt” eller ”går att prata om”.
Samma sak folk avskyr har det en me hyde som gör, men han känner de inte till när de är i Dr Jekyll douchebag fasen lol.
Resultat - 2 sidad vindflöjel mynt impossible A-B.
Vektyg utformas att attackera det som menar att det finns en Mr Hyde.
Samma med Sovjetiserings Sverige.
Updated douche-Verktyg are being made.