2021-03-05, 10:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galantes
Någon mer än jag som mutar när Nardos pratar?
Vadå mutar, man byter kanal.
2021-03-05, 10:59
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Detta hus styrs ju av barnen som skall skrika högst, böla mest eller lacka mest. Små snowflake barn som inte klarar av att de inte får synas. Och då skall barnet ha en utläggning på flera timmar. Folket med lite brains därinne vill, orkar eller har inte balls att säga ifrån.
Jag hade flippat totalt och sagt till på skarpen Grodan för orken skulle gjort att jag hade dragit frikort gått ut, Fasiken man skulle ju bli psykskadad av vara i hösgården med dessa personer som inte fattar vad som gäller!

Joel ränner runt i tro han är ngt
Tess sitter och tycker livet är allmänt trist
Emelie har väl ngt vettigt som kommer ur munnen
Nardos well kommer stundom ngt klokt då hon tänker till men i farten så är det ngn groda eller en padda som kommer fram
Pedram irriterar sig på han får inte sova som powernap jisses....
2021-03-05, 10:59
Medlem
nardos är fan hjärndöd när det är möte
2021-03-05, 11:00
Medlem
Contragulationss avatar
Är Luis kränkt för att Joel tagit ordföranderollen? Eller varför är han en tyst tönt.
2021-03-05, 11:00
Medlem
Fan vad Therese hugger på ALLT Emelie säger
2021-03-05, 11:01
Medlem
Tess hat mot Emelie lyser igenom så starkt. Så fort Emelie lägger förslag hugger Tess som annars sitter tyst.
2021-03-05, 11:01
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Fan vad Therese hugger på ALLT Emelie säger

Härligt ju. kommer braka loss såsmåningom.
2021-03-05, 11:02
Medlem
Nu blev Tess kränkt över att Emelie skämtade om att man ska sätta gränser som man gör med barn.
"Vadå är vi barn ällä?!"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vadå mutar, man byter kanal.

Måste medge att det är en lösning . Det sägs att musik såsom hårdrock användes i Guantanamo för att få fångarna att bryta ihop. Funderar på om inte inspelningar med Nardos fungerar bättre. Åtminstone skulle jag erkänna saker jag inte ens gjort för att bli av med det.

Värt att ha det i tanken när man ser en nerbruten Simon sitta bredvid henne när hon pratar
Medlem
1754s avatar
Härligt att man slutar någorlunda tidigt från jobbet ikväll så man hinner hem till kvällens drama. 😃
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jag hade flippat totalt och sagt till på skarpen Grodan för orken skulle gjort att jag hade dragit frikort gått ut, Fasiken man skulle ju bli psykskadad av vara i hösgården med dessa personer som inte fattar vad som gäller!

Joel ränner runt i tro han är ngt
Tess sitter och tycker livet är allmänt trist
Emelie har väl ngt vettigt som kommer ur munnen
Nardos well kommer stundom ngt klokt då hon tänker till men i farten så är det ngn groda eller en padda som kommer fram
Pedram irriterar sig på han får inte sova som powernap jisses....

Yep. Precis så är det upphöjt I 10. Naturligtvis skall Joel ha det sista ordet med att krama varandra när de har varit jätteduktiga.
Medlem
SphincterAnis avatar
Alltså de här tjejerna. Alla är på olika nivåer. Lika mycket trögfattade men på olika sätt.

Och de här betamännen... Kvinnomannen är den enda som pratar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in