Citat:
Ursprungligen postat av
EAsportsItsInTheG
Tycker det är löjligt att folk hetsar upp sig så förbannat i tråden och slänger runt med inkorrekta begrepp som "terrordåd". Det hade varit en sak om oskyldiga människor drabbats, fast det är ju bara vita män som fallit "offer" i detta fall, om jag förstått det rätt?
Det här är alltså lika mycket ett "terrordåd" som låt säga ifall någon jude hade försökt hugga ner Hitler. Inte alls med andra ord.
Väx upp.
Varför är han ett as för? Motivet är ju glasklart.
#PAYBACKTIME
Svårt att tyda om du är av samma skrot och korn som hazaren och arbetar för regimmedia, eller om du bara vill bara tror att du är kul.
"Det hade varit en sak om oskyldiga människor drabbats, fast det är ju bara vita män som fallit "offer" i detta fall, om jag förstått det rätt? "
En del av offren har säkerligen röstat på sjuklövern och därmed tyckt att detta är helt ok att dom ska få en yxa eller kniv i bröstkorgen. Det är helt ok för att dom har valt det. Men ingen annan av offren har valt det.
Inget av detta hade inträffat vid tidpunkten det inträffade, av denna hazar, om vi inte hade haft politikter som vurmat för att importera dessa oduglingar och låtit dom få stanna i landet. Motbevisa mig.