2021-03-04, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jaha så det blir avbrott så fort Pedram börjar med sitt jidder? Kameran i sovrum 1 är censurerad. Varför skyddar produktionen honom hela tiden?

alla utm dc är censurerade
2021-03-04, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Håll ut! Häng kvar 😅 bara början än
Haha men känns ju så himla värdelöst när man missar ALLT och måste kolla på korta klipp i appen för att hänga med, och de är ju ofta tagna ur sina sammanhang. Ska kolla avsnitten och se om det känns värt.

Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jodu, jag missade 2 timmar och allt fint hände just då
Haha jag har knappt kollat sedan i helgen och tydligen hatar alla Judith nu, Katti har gjort bort sig och Adrian har fortfarande sin mössa på sig OCH JAG FATTAR INGENTING.
2021-03-04, 22:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag ogillar honom inte som person, men jag hatar honom pga snuttefilt-mössan. Det är något jävligt skevt bakom det där.

Men jag är hoppfull, han börjar komma in mer i gruppen och ta plats, han kan vara något av en sleeper faktiskt. Jag skulle vilja att han lägger in en stöt på Emelie, främst för att han i så fall vill det såklart, men också för att det skulle kunna få henne att blomma ut lite mer och inte gå runt med ett citronface hela dagarna.

Yep. Där har du något på gång. Jag hoppas också på Emelie. Men hon måste släppa garden lite. Tror hon gillar honom men hon är extremt hård mot sig själv.
2021-03-04, 22:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
alla utm dc är censurerade

Aha.. men vad dåligt.. varför?
2021-03-04, 22:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha men känns ju så himla värdelöst när man missar ALLT och måste kolla på korta klipp i appen för att hänga med, och de är ju ofta tagna ur sina sammanhang. Ska kolla avsnitten och se om det känns värt.

Haha jag har knappt kollat sedan i helgen och tydligen hatar alla Judith nu, Katti har gjort bort sig och Adrian har fortfarande sin mössa på sig OCH JAG FATTAR INGENTING.

Jag hatar inte Judith alls. Hos mig ligger hon fortfarande ganska varmt om hjärtat. Hon lackade igår men jag fattar varför. Mycket bagage där.
2021-03-04, 22:13
Medlem
Gutis avatar
Jag håller på att bli kär i Tanja.

Gillade henne som fan i PH men nu ser jag en helt annan person som växer hela tiden. Snygg, härlig, skön och harmonisk.

Min vinnare är klar 😍
2021-03-04, 22:13
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Okay. Han lär ju inte åka på minst en månad i alla fall så man får anpassa sig på något sätt

Haha ja lika bra att vänta och se om han kan hitta på något när han börja glömma kameror och är mer trygg i gruppen. Eller om det dyker upp någon till deltagare som han blir intresserad av ..kan ju bli annat då
2021-03-04, 22:14
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Jaha så det blir avbrott så fort Pedram börjar med sitt jidder? Kameran i sovrum 1 är censurerad. Varför skyddar produktionen honom hela tiden?
Produktionen/Dickmen vill att han ska vinna miljonen så de censurerar när han gör bort sig.
Medlem
Citat:

Jag hatar inte Judith alls. Hos mig ligger hon fortfarande ganska varmt om hjärtat. Hon lackade igår men jag fattar varför. Mycket bagage där.
Ja, jag läste några inlägg om det men har inte sett något klipp eller så så förstår ju inte det heller. Har bara sett att folk har klagat som fan på henne både på Instagram och när jag kollat sporadiskt här i tråden.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

BB har det inte lätt, de måste casta invandrare för att inte bli kallade rasister, men så slutar det med att de måste censurera invandrarna hela tiden eftersom de själva så gärna ställer sig i dålig dager..
2021-03-04, 22:15
Medlem
Haha när Nardos pillade Simon i håret och insåg vad hon höll på med
2021-03-04, 22:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

BB har det inte lätt, de måste casta invandrare för att inte bli kallade rasister, men så slutar det med att de måste censurera invandrarna hela tiden eftersom de själva så gärna ställer sig i dålig dager..

Det lilla man såg så verkade Katti extremt obekväm och verkade knappt våga svara när han fortfarande gick på om sitt jidder. Tycker synd om henne faktiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in