2021-03-04, 22:02
Medlem
dialektikers avatar
Undrar vilken väg han sprang sen han hade varit på Willys? Om han sprang utmed hela Kyrkogårdsgatan till Kullgatan?

Ja, jag har varit i Vetlanda, fast det var väl en 15-20 år sen. Så jag är inte helt ohemma i hur det ser ut där.
Citera
2021-03-04, 22:02
Medlem
gunnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Inte för att det ursäktar vad han gjort, men strax över 4000kr i månaden. Fy fan vad ovärdigt ett välfärdsland som Sverige. Hur mycket hopp har man då om framtiden?

Och soppan med mediciner åt folk som behöver riktig hjälp. Tunnelseende hos alla. Bli säkert snack om utvisning efter avtjänat straff. Lär hamna kring 15-18 år om han har tur. Sen ner till ett förfallet land. Hans liv är fullkomligt över.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0K3956/22-aringen-om-sina-psykiska-besvar-at-mediciner-tidigare

4000 kronor har han efter hyra, el, försäkring, medicin, läkarbesök samt 200 kronor varje månad till internet är betalt av socc, och jag känner väldigt många som bara önskar att dom hade så mycket att leva på efter alla räkningar är betalda
Citera
2021-03-04, 22:03
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Det är så va!? Otroligt befriande och skönt om alla offer kommer att klara sig!!! Jag har inte röstat för denna skiten och har ett stort medlidande för de som blivit skadade.

Källa på det? Har jobbat hemma och kopplat vattenrör, så jag har inte följt med. 😢
Jag tror jag hörde det på Rapport eller Aktuellt, men i ett inlägg ovan skriver någon att de även sett uppgiften i Aftonbladet.
Citera
2021-03-04, 22:04
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
GM heter T*mim Sult*ni
*= a

Har du hittat hans facebook? Rätt många som heter som han på facebook.
Citera
2021-03-04, 22:04
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hogerspoket
M.a.p. fetningen -- finns det någon källa på detta, eller är det en trådsanning?

Är genuint nyfiken på var terroristvinklingen som polisen hade igår har för ursprung.
Nej det är ingen trådsanning men fråga mig inte efter källan. Tids nog kryper allt fram om terroristen.
Citera
2021-03-04, 22:05
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Japp

På 1970-talet hade vi knivviftande finnar.
På 1600-talet hade vi knivviftande belgare
På 1990-talet hade vi knivviftande jugoslaver
På 1890-talet hade USA knivviftande svennar

Inget nytt under solen således. Glöm inte att ni kommer att möta en galen knivman i snitt var 970:e miljonte dag i Sverige (se beräkning tidigare i tråden). Den siffran tenderar att vara ganska konstant över tiden.

Men 2021 har vi bara knivviftande babbar. Det är progressivt.
Citera
2021-03-04, 22:05
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunnark
4000 kronor har han efter hyra, el, försäkring, medicin, läkarbesök samt 200 kronor varje månad till internet är betalt av socc, och jag känner väldigt många som bara önskar att dom hade så mycket att leva på efter alla räkningar är betalda

Kan du länka till någon trovärdig källa på att han hade 4000/månad som rena fickpengar?
Citera
2021-03-04, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Nu högg han inte i hjäl någon, alla överlevde.
Är inte så vanligt att dom hugger i hjäl svenska, lika vanligt att andra nationaliteter gör det.

Sju(7), sju stycken knivhögg han under sitt race som verkar pågått under flera minuter.

Han lär hata svenska män väldigt mycket.
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Du och jag.
Terrorist utredningen har lagts ner.
Så vi kan väl kalla honom galning istället.

Du kan kalla honom för kriminell, babbe, afghan, terrorist.
Citera
Medlem
Så min magkänsla stämde trots allt, knarkare med psykiska problem, "persienner på TV:n", har Flashback psykologerna ställt diagnos än?
Citera
2021-03-04, 22:08
Medlem
prominentens avatar
Jepp, tar nog minst 10 år att lära sig det svenska alfabetet
Tog mig en halv dag att lära mig det ryska, kanske därför jag inte knivhuggit en septett

Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Det persiska alfabetet skilljer sig nog en "aning" från vårt.
Citera
2021-03-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Kan du länka till någon trovärdig källa på att han hade 4000/månad som rena fickpengar?

Det är ju standard nuförtiden för någon som lever på soc. Googla riksnorm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in