Inte för att det ursäktar vad han gjort, men strax över 4000kr i månaden. Fy fan vad ovärdigt ett välfärdsland som Sverige. Hur mycket hopp har man då om framtiden?
Och soppan med mediciner åt folk som behöver riktig hjälp. Tunnelseende hos alla. Bli säkert snack om utvisning efter avtjänat straff. Lär hamna kring 15-18 år om han har tur. Sen ner till ett förfallet land. Hans liv är fullkomligt över.
4000 kronor har han efter hyra, el, försäkring, medicin, läkarbesök samt 200 kronor varje månad till internet är betalt av socc, och jag känner väldigt många som bara önskar att dom hade så mycket att leva på efter alla räkningar är betalda
Det är så va!? Otroligt befriande och skönt om alla offer kommer att klara sig!!! Jag har inte röstat för denna skiten och har ett stort medlidande för de som blivit skadade.
Källa på det? Har jobbat hemma och kopplat vattenrör, så jag har inte följt med. 😢
Jag tror jag hörde det på Rapport eller Aktuellt, men i ett inlägg ovan skriver någon att de även sett uppgiften i Aftonbladet.
På 1970-talet hade vi knivviftande finnar.
På 1600-talet hade vi knivviftande belgare
På 1990-talet hade vi knivviftande jugoslaver
På 1890-talet hade USA knivviftande svennar
Inget nytt under solen således. Glöm inte att ni kommer att möta en galen knivman i snitt var 970:e miljonte dag i Sverige (se beräkning tidigare i tråden). Den siffran tenderar att vara ganska konstant över tiden.
Men 2021 har vi bara knivviftande babbar. Det är progressivt.
4000 kronor har han efter hyra, el, försäkring, medicin, läkarbesök samt 200 kronor varje månad till internet är betalt av socc, och jag känner väldigt många som bara önskar att dom hade så mycket att leva på efter alla räkningar är betalda
Kan du länka till någon trovärdig källa på att han hade 4000/månad som rena fickpengar?