2021-03-04, 21:24
Medlem
xrlpyts avatar
Så mesig Adrian är med att han inte vill slå tjejer i leken, "nej jag kan inte, det ser så dumt ut.." Alla deltar på lika villkor, vi har faktiskt jämställdhet i det här landet. Lappa på av bara satan..! Allt annat är respektlöst.
2021-03-04, 21:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej hon har slppt allt har bara ögon för peddot tyvärr men som sagt vi får se va tiden ger
Okay. Låt oss ha span på det. Men tror inte en sekund på det
Var det BMW och lägenheter i Europa snack undrar man.
2021-03-04, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tanja grät i bikten pga eldräktsuppdraget och nu tycker instagrammarna att alla var respektlösa som skrattade. Som att dom tänkte så långt.
Vart kan man se det? Men jag förstår henne, tyckte det var respektlöst dagen Tanja kom in eller dagen efter så gav dom den till Simon. Respektlöst av Big Brother för det där är småstötar och dom garvar eller säger "aj" och Tanja har varit med om något så traumatiskt när det kommer till el på liv och död nivå.
2021-03-04, 21:25
Medlem
wowverkligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Också tänkt på det och vill nästan att det ska vara Corona
Nästan så ja. Mest för att se vad produktionen har för försvar med alla deras "coronasäkra åtgärder". Skulle även vara kul att se hur Luis cpap blir hårdvaluta därinne om alla får corona
2021-03-04, 21:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Så mesig Adrian är med att han inte vill slå tjejer i leken, "nej jag kan inte, det ser så dumt ut.." Alla deltar på lika villkor, vi har faktiskt jämställdhet i det här landet. Lappa på av bara satan..! Allt annat är respektlöst.

Fan va grov du är xr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Okay. Låt oss ha span på det. Men tror inte en sekund på det
Var det BMW och lägenheter i Europa snack undrar man.

ja vi får se men som sagt funnits tendenser idag
Medlem
Vad fin Emelie är när hon skrattar! att man aldrig sett det innan så här genuint
2021-03-04, 21:27
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Neeeeeeej. Det får inte vara sant. Nu blir det bara glatt och kärlek.
Jojo vilka tror du dök upp på gården till räddning??
En viss Ponne & Steffy blev ett jäkla curlande från Ponnes sida och det VAR så synd om Pedram att han inte fick sin nap, Kattis bara var tyst tänkte få se när tryckkokaren släpper och hon läxar upp han TOTALT men icke det var ilska hos hon!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Vart kan man se det? Men jag förstår henne, tyckte det var respektlöst dagen Tanja kom in eller dagen efter så gav dom den till Simon. Respektlöst av Big Brother för det där är småstötar och dom garvar eller säger "aj" och Tanja har varit med om något så traumatiskt när det kommer till el på liv och död nivå.

Har hört om det klippet men inte sett det någonstans så vill också gärna veta var man se det
Medlem
peddi blev väldigt lugn o tyst när adrian krossade honom i slapleken
2021-03-04, 21:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja vi får se men som sagt funnits tendenser idag

Lugn i trosan allan. Tiden får utvisa. Pizzabagaren bryter ihop annars.
2021-03-04, 21:29
Medlem
Julia har varit inne på Discord under kvällen och dementerat ryktet att hon ska in, såhär skriver hon: "Nu ska jag INTE IN I HUSET! Meb OM jag hade fått erbjudan så hade någon sånt förstört allt och jag blivit nekad !!! Om Mergim och Viktoria ska in, snälla SLUTA SKRIVA DET! De kanske inte FÅR pga detta! Lägg ner för heövete !"

Samtidigt går BBpolisen ut med att Julia, Mergim och Victoria ska in.

På BBs senaste IG-inlägg ramlar kommentarerna in där tittarna rasar mot att gamla deltagare ska in i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in