Jag hörde bara att Judith dag och beklagade sig över att det var då jobbigt för henne att alla satt fast. DET ÄR ALLTSÅ JOBBIGT FÖR DEN ENDA SOM KAN RÖRA SIG FRITT?! NÅGOT STÅR INTE RÄTT TILL I HENNES HUVUD!!!
Jag kan förstå henne lite. Tror hon känner sig utanför faktiskt
NEEEEEEEJ inte Mergim igen.. Pallar inte hans "OH MY GAAAD JAG DÖÖÖR" en säsong till alltså. Isåfall Julia. Hon kan åtminstone skapa lite drama och feststämning.
Jag kollar DC så ser inte vad dom säger ute i poolhuset. Nekade han katti att äta när hon ville in eller är det bara att hon sitter tyst bredvid? Sett flera skriva att han nekar henne att äta därför jag undrar
Nej det gjorde han dock inte. Hon väljer att inte yttra sig vilket är dumt om hon är hungrig haha
Det är pga Kirsty har bekräftad Corona och därför blir det inget studio denna veckan. De är tillbaka ”som vanligt” nästa vecka
😶🙃😶🙃😶🙃😶🙃😶🙃
Man borde på allvar lyfta till redaktionen hur skönt det varit denna veckan utan studio, att allt känns som ett hederligt bb igen. Bortsett från att inte alla som kliver in är okända förvisso...
Näe är det sant? Trodde att Sjuan skulle köra bara huset nu framöver förutom när det är veckofinal.