2021-03-04, 19:07
Medlem
destroyer93s avatar
Bra av Katti att påpeka att hon känner sig olustig av hans skrik, inte alls konstigt.
Medlem
PastaCarbonaras avatar
Skönt ändå att Katti faktiskt säger att hon känner sig olustig för att han skriker och inte bara håller med för att vara snäll.

"Jag skriker inte"
Medlem
Ridnes avatar
#FreeKatti från galningen.. Synd om tanten Han är faktiskt fett obehaglig. BB släpp henne fri, hon är redan autonominerad så hon har haft nog med stress denna vecka.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Ja, som det ser ut nu så skall han ha mijonen. Jag gillar dock inte att han hååmosexkysser Joel på fyllan, usch!
Äh, inte jag heller, men jag kan ha överseende med det. Tycker om Simon. Så jävla lugn, ond, rolig etc.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men på allvar. Jag sa detta första dagen, att han är sjukt obehaglig och gav Tishko/kvinnomisshandlare/mördare-känsla. Alla (förutom kanske en) i tråden gick emot mig och förstod ingenting. Jag såg det DIREKT. Han mår inte bra psykiskt och jag undrar om han ens gått igenom något test?
Nu tycker jag faktiskt att han bör skickas ut. Kattis vågar inte ens säga ett ord... Han beter sig värre än den där killen som fick psykos för några år sedan.

Jag står på din sida, håller med dig.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Bästa Katti har gjort denna vecka är nu när hon säger till Pedram att hon kände sig olustig när han beter sig illa. Hon borde säga till honom på samma sätt hon sa till Nardos men det vågar hon väl inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
99% av de inlägg du gör handlar om att skydda eller hylla Tess. Vi fattar.. du känner henne antagligen från utsidan eller så har du en fanboy-crush på henne.

var har jag nämnt tess namn? jag har absolut inget emot emelie snarare tvärtom det ända jag sa var att hon vid det tillfället SKREK HÖGT SOM FAN
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Kan dom se personers beteende?? Tror jag verkligen inte.
Heja Judith, Simon, Stef eller Luis.

See my point ?
2021-03-04, 19:08
Medlem
Jakethedrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men på allvar. Jag sa detta första dagen, att han är sjukt obehaglig och gav Tishko/kvinnomisshandlare/mördare-känsla. Alla (förutom kanske en) i tråden gick emot mig och förstod ingenting. Jag såg det DIREKT. Han mår inte bra psykiskt och jag undrar om han ens gått igenom något test?
Nu tycker jag faktiskt att han bör skickas ut. Kattis vågar inte ens säga ett ord... Han beter sig värre än den där killen som fick psykos för några år sedan.
Haha han som fick psykos blev ju heeelt galen
Medlem
Respekt Kattis!
Jävligt bra att säga till honom hur jävla störd han är.

Nu funderar hon på om hon kommer klara natten..
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vem vare?! Vem vare som störde Peddo?! Alla på en gång ska död
Medlem
PyjamasXLs avatar
Vad är historien med Lois rosa tunga som alltid hänger utanför?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in