2021-03-04, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tanja grät i bikten pga eldräktsuppdraget och nu tycker instagrammarna att alla var respektlösa som skrattade. Som att dom tänkte så långt.

Känns väldigt respektlöst av BB att fortsätta med den grejen faktiskt. Och nej är ingen PK-moral-tant som brukar tycka hit och dit men detta vore faktiskt bättre att inte köra när hon är där inne, pga omständigheterna
2021-03-04, 18:56
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vad fantastiskt bra det skulle vara om man kunde välja deltagar-cam. Typ Simon-cam och då var det en kanal med bara han i bild hela tiden och sedan likadant för de andra deltagarna. Jag är liksom inte intresserad av att höra Katti brakskita eller Joel sjunga. Skulle vara trevligt att få välja vem man ville se utifrån cam.
Luis cam nu. Flås, flås, flås
2021-03-04, 18:57
Medlem
Citat:
Vad fantastiskt bra det skulle vara om man kunde välja deltagar-cam. Typ Simon-cam och då var det en kanal med bara han i bild hela tiden och sedan likadant för de andra deltagarna. Jag är liksom inte intresserad av att höra Katti brakskita eller Joel sjunga. Skulle vara trevligt att få välja vem man ville se utifrån cam.

ELLER HUR? Verkligen enig.
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Jaaaaaa en Simoncam, det vill jag oxå ha
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tanja grät i bikten pga eldräktsuppdraget och nu tycker instagrammarna att alla var respektlösa som skrattade. Som att dom tänkte så långt.

Ja verkligen!
Dessa avskräden tänker inte alls. Dom letar bara efter saker att bli kjäänkta över så de får spy ut lite hat och visa hur goda de är och få ryggdunkar från sina likasinnade.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirenflix
Nja, jag tror att de flesta tycker att Tanja ser bäst ut i huset. Therese är medelmåttig. Stor näsa och svarta TATTUERADE ögonbryn. Ser förjäklig ut utan smink. Jag skulle ranka dem enligt nedan

Tanja
Nardos
Therese
Emelie
Judith, vet dock inte om hon räknas?
Stephanie

Att du betygsätter henne som "medelmåttig" skvallrar endast om att du inte klarar av att bedöma henne objektivt.

Jag tror definitivt inte att Tanja skulle vinna över Tess om 100 pers röstade om vem som var snyggast av dessa två.
Medlem
Sirenflixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Är det märkligt? Har gillat henne sen start.
Hon har ju dock visat en helt annan sida är den under första veckan. Obehaglig och lättkränkt, offerkofta storlek XXL
2021-03-04, 18:58
Medlem
Ridnes avatar
Tess snackar bara skit om Emelie nuförtiden.. Nu blev hon tydligen väckt av henne också för att Emelie hade skrikit om att en spaghetti var en mask.
2021-03-04, 18:58
Medlem
Min topp 4 är

1. Nardos
2. Therese
3. Tanja
4. Stephanie
2021-03-04, 18:59
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Bra idé! Simon-cam hade stått på 24/7 här.
Avstängd
Citat:
Tess snackar bara skit om Emelie nuförtiden.. Nu blev hon tydligen väckt av henne också för att Emelie hade skrikit om att en spaghetti var en mask.

fast emelie skrik hade ju väkt en som vait död i 50 år
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlantanIbrahomovic
Luis cam nu. Flås, flås, flås

Hahaha ja.. och sedan ett "NEJ SIMON" då och då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto