Adrian MÅSTE fått någon slags utmaning av BB med mössan väl? Han har schysst hår, ingen anledning för komplex ändå sover, äter och skiter han med den jävla mössan.
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Precis, rom och same är benämningar på folkslag. Det är ändelsen jävel som gör det kränkande.
För att vara ännu mer PK heter det minoriteter och inte folkslag
Någon mer som märkt av att Judith pratar med en märklig dialekt ibland? Reagerat förut några gånger när hon umgås med Tanja, hon börjar då av någon anledning låta göteborsk (???) och nu händer det titt som tätt vem hon än pratar med.
Undra om Nardos fick lite panik nu att tittarna skulle gilla Judith mer, när Judith berättade om sin tuffa period och hur lite pengar hon haft ”vi alla har problem men jag är inte lika öppen och kan inte prata om det” och säger emot Judith när hon sa att hon sökt över 300 jobb under pandemin ”men det finns ju jättemycket jobb” och sen börjar hacka på varför hon inte sökt inom vården
Helt underbart ju! Rösta på Nardos annars sparkar jag in din skalle, nere vid hamnen. användaren Svart-Skalle har meme-potential.
Yep. Så nu kommer jag enbart rösta på Nardos alltid. Hon är så fin.
Nedan kan du läsa ett kort utdrag från ett hjärtligt förslag Svart-Skalle gav mig
Mycket älskvärt.
Sök hjälp hora. Du är mentalt störd. Men jag träffar dig gärna IRL så får du mycket gärna försöka dra på dina aggressioner mot mig så får vi se hur det slutar med dig.
Ibland förstår jag inte ett skvatt av Nardos långa utläggningar (tex ekonomisnacket i sovrummet nu). Känns som hon pratar om tusen saker samtidigt, som en och en skulle kunna vara vettiga, som till slut bakas ner till en ståndpunkt och så ska man svara på om man förstår. Måste ju börja brinna i skallen på alla som lyssnar???
Det finns någon som kommer att tycka att du är hatisk nu och att de har full rätt att kräva det.
Då har de rätt jag är hatisk mot elaka svin, Joels röst var fylld av förakt, viftade med handen som om Judith var en spyfluga sa sedan inte ett ord till henne.
Då har de rätt jag är hatisk mot elaka svin, Joels röst var fylld av förakt, viftade med handen som om Judith var en spyfluga sa sedan inte ett ord till henne.