2021-03-04, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vem hade inte fått ont i öronen bara av att tvingas höra henne.

Ja alltså han har ju haft tålamod som en ängel. Men förstår att det blir för mkt när han har så ont och hon petar i örat på honom för att vara taskig.. Tycker så synd om honom.
2021-03-04, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Katti är ju dock inte vit

nej det kanske hon inte är, vart kommer hon ifrån?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jag har två vänner som är samer. En av de lever på renskötsel och den andra har flyttat söder ut.
Ingen av dom skulle bli kränkt om någon sa vad dom var utan mer känna stolthet att folk förstår deras ursprung.
Att man sen lägger till en svordom bör ju inte göra någon skillnad.
Hur ofta nämns inte Stockholmsjävlar, danskjävlar, finnjävlar, osv men de är ok!?

Jag har blivit kallad Glennjävel för jag håller på Blåivit och AIK suger fett.
Katti blev autonominerad av woke batikhäxor. Så jävla pimsamt.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
De lekte charader förstod jag det som och det slank ur henne när hon skulle gissa på vad någon person föreställde, alltså inget illa menat eller i någon nedlåtande bemärkelse.. Så tydligt att vita människor inte får säga något medan mörkhyade kan uttrycka sig rasistiskt och mena illa med det men inga konsekvenser för det..
Sjukt.
Jag ska rösta för att rädda henne!
En sån här skitgrej ska man inte behöva åka ut för.
Hoppas fler hakar på.
2021-03-04, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Katti är dock inte vit. Inte Kim och Isabel heller.

Fast det är en jäkla skillnad, för Kim o Isabel var väldigt grova och uttalade verkligen rent hat för judar, så jag förstår att de åkte ut.
2021-03-04, 15:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Sjukt.
Hoppas fler hakar på.

Hon kommer vara kvar.
2021-03-04, 15:49
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ni som såg Jullans live så är hon också ö vertygad om att Jeppe ville komma ut. Bra kille och i slutändan var det ett bra val han gjorde! Jeppe du saknas av väldigt många
Ja, min groda. Hon älskar konspirationsteorier. Hon sa också att ingen direkt favorit men Loui Judith och någon mer var lite favoriter men precis som jag så växlar det typ varje dag.

/ spinner
2021-03-04, 15:50
Medlem
Citat:
Sjukt.
Hoppas fler hakar på.

jag kommer göra detsamma! Så hoppas fler har det tänket, men hatet flödar verkligen på Instagram över hennes kommentar, det har blivit något jäkla drev där. Men hoppas det finns vettiga människor som röstar kvar henne, jag tycker hon behövs där, hon skojar o bjuder på sig själv!!
2021-03-04, 15:50
Medlem
Contragulationss avatar
Kattis oskyldiga "du ä ju en samejävelll" under charader jämförs alltså med förra årets "jag HATAR judar"
https://youtu.be/lKZbA-ZG_MU

Flera 100 poster på instagram om att hon ska UT!
2021-03-04, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
De lekte charader förstod jag det som och det slank ur henne när hon skulle gissa på vad någon person föreställde, alltså inget illa menat eller i någon nedlåtande bemärkelse.. Så tydligt att vita människor inte får säga något medan mörkhyade kan uttrycka sig rasistiskt och mena illa med det men inga konsekvenser för det..

De två som använde ordet ”jude” förra säsongen kopplat till snåla människor åkte ut och ingen av dem var vita 😊 Minns inte på studs vad de hette men det ver under första veckan.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Precis! Fast i dagens PK-klimat har det väl blivit straffbart att sätta "jävel" efter någon annan nationalitet än svensk. Snart kan man väl inte ens säga "smörgåshelvete" utan att någon blir kjäänkt och anmäler en.

MVH/Gnomegirl.
Men att klämma ur könsord om lite allt möjligt, kalla någon bitch, rappa om svennefittor eller att svarta får använda n-ordet helt fritt är ok.

Jag är inte den som svär speciellt mycket själv men hur en svordom kan kränka en folkgrupp (eller egentligen alla skitnödiga PK-kommunister) är helt galet.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Sjukt.
Hoppas fler hakar på.

Apselut Madicken! Jag gillar Kattis stenhårt och kommer göra allt jag kan för att hålla henne kvar.
BB-huset behöver hennes dånande fisar för komikens skull.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in