2021-03-04, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ortiz
Ni som sett Pedrams kuk, är det en värsting eller?!

nej verkligen inte så jag förstår inte värför han försöker skryta så förbannat
2021-03-04, 13:03
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Simon la någon kommentarer mitt i tjafset om att det inte är någon big deal det dom pratar om varpå Nardos får pluspoäng till skyarna. Hon säger "Nej Simon han pratar om sina känslor och om han säger att han känner så ja då känner han så och det måste du lära dig att respektera." Simon försöker igen inflika något varpå Nardos blir riktigt wifey-material och börjar säga lugnt och stilat "Nej Simon nej nej tyst bara tyst kom så går vi" och så drog hon med sig Simon. Det var då Joel sa att om Simon någon gång känner sig ledsen så kommer han att spotta på Simon.

Joel var jätte vuxen när han pratade med Judith, han växte mycket för mig igår.
Även Nardos var otroligt mogen och riktigt söt när hon försökte lära Simon vett.

Judith tog en förlust igår, tjafsa från tomma intet. Tess tog också en förlust igår, hon började baktala Emelie framför många personer och hittade på att Emelie ska ha förlöjligat Nardos genom att göra gester med händerna. Bara ett antagande som Therese gjort till sanning.

Stort tack! Gillar dig, alltid innehållsrika inlägg med fina åsikter och slutsatser.

Joel har en seriös och ganska "rapp" sida som skiner igenom ibland. Tycker man ofta får se den i samband med tävlingar. Tänk på det nästa gång han ska tävla - så fort han har förstått instruktionerna (det har han dock problem med) så är han väldigt snabb fram med en taktik.
Clownfasaden är troligtvis ett utvecklat beteende för att han haft väldigt svårt för att vara sig själv tidigare. En försvarsmekanism, som blir ännu påtagligare bland nya människor. Man får icke glömma att han bara är en fågelunge.

Fan vad Jesper Fröidhs kommentarer saknas i huset f.ö. Personligen hatar jag ordvitsar o dylikt men älskar stämningshöjare trots att många bara skrattar för att skratta. Han sänkte väldigt ofta seriositeten och folks stress runt bordet bara han öppnade käften. Go gubbe.
2021-03-04, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Samer är väl samer, det är lapp som är det förbjudna.

Absolut, men i och med att de är en folkgrupp som blivit utsatta för förtryck så blir det känsligare.
2021-03-04, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vad gör du på flashback? Marsch till familjeliv med dig.

Jag är härinne i just denna tråd för att snacka om det vi ska snacka om, och det har jag gjort i flera år.
Vill jag snacka om olika mord och andra saker går jag till den tråden
2021-03-04, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Absolut men Tess ältar ju samma sak om och om igen. Det är inte ens en grej. Jävligt tröttsamt
Konstigt nog är det bara personer som höjer Emelie till skyarna som om och om tar upp hur illa det är att hon pratar skit om Emelie. Exakt vad man ser hos Emelie som går att gilla övergår mitt förstånd. Är det utseendet?

Tess gillar verkligen inte Emelies beteende och kan tydligen inte släppa det. Byt kamera om du vill se något annat, det gör jag så fort Tess är i rutan just nu.
Medlem
kermiths avatar
Iraniern från orten är ju väldans stolt att diskutera ämnen som fitta, kik, rövhår och allt därtill vid frukosten. Lebban är en sjuk djävel utan någon finess. Hon tycker hon är ubercool just nu.
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe. Är det din första gång på Flashback?
I så fall får du vara beredd på en hejdundrande resa ortiz.
Här snålar vi inte på kreativa beteckningar.
Blir mest förvånad över att NMR folk och liknande kollar på BB. Men kul! Alla ska väl med, typ.. Vem vet Nardos kanske vinner över allihopa på sin sida?
2021-03-04, 13:07
Medlem
Peddo älskar alltså att slänga med snoppen i duschen. Någon kille som kan förklara grejen?
2021-03-04, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Stort tack! Gillar dig, alltid innehållsrika inlägg med fina åsikter och slutsatser.

Joel har en seriös och ganska "rapp" sida som skiner igenom ibland. Tycker man ofta får se den i samband med tävlingar. Tänk på det nästa gång han ska tävla - så fort han har förstått instruktionerna (det har han dock problem med) så är han väldigt snabb fram med en taktik.
Clownfasaden är troligtvis ett utvecklat beteende för att han haft väldigt svårt för att vara sig själv tidigare. En försvarsmekanism, som blir ännu påtagligare bland nya människor. Man får icke glömma att han bara är en fågelunge.

Fan vad Jesper Fröidhs kommentarer saknas i huset f.ö. Personligen hatar jag ordvitsar o dylikt men älskar stämningshöjare trots att många bara skrattar för att skratta. Han sänkte väldigt ofta seriositeten och folks stress runt bordet bara han öppnade käften. Go gubbe.

Oj, vad bra sammanfattat det här inlägget var. Håller med om allt!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag är härinne i just denna tråd för att snacka om det vi ska snacka om, och det har jag gjort i flera år.
Vill jag snacka om olika mord och andra saker går jag till den tråden

Du skrev om att det är fel att säga samejävel. Sen påstår du att du är rena rama sitting bull.
😅😅😅😅😅😅😅😅😅

Om du har varit med i alla bb-trådar då vet du vilket språkbruk som är normalt, enkelt, Hej hej.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Iraniern från orten är ju väldans stolt att diskutera ämnen som fitta, kik, rövhår och allt därtill vid frukosten. Lebban är en sjuk djävel utan någon finess. Hon tycker hon är ubercool just nu.

ja hon säger gång efter gång att hon inte vill höra men fortsätter att snackao m kuk hela jävla tiden vilken jävla diskussion dessutom att ha vid köksbordet .vem har inte sett en kuk lixom?
2021-03-04, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Du skrev om att det är fel att säga samejävel. Sen påstår du att du är rena rama sitting bull.
😅😅😅😅😅😅😅😅😅

Om du har varit med i alla bb-trådar då vet du vilket språkbruk som är normalt, enkelt, Hej hej.

Nä, nu läser du fel. Jag skrev ur TV4s synpunkt. Jag är öppen för allt. Jag säger det jag tycker och tänker. Min yttrandefrihet går jävligt långt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in