2021-03-04, 12:34
Medlem
Kan inte Terese lägga ner den analysen hon gör på Emelie, på sig själv istället för att försöka hitta problem hos Emelie?

Haha vill inte låta töntig nu, men vad är Tess för stjärntecken, hon måste ju vara lejon :P
2021-03-04, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Men Tess är ändå på en annan nivå eller?

just nu ja men emelie har snackar duktigt mycket skit och kommer säkert göra igen

men just alkolist grejen är det skitsnack när det stämmer och man diskuterar det mellan andra personer?

vad anser ni att skitsnack är?
Medlem
Spookyfishs avatar
Finns det nå naket på tess?, frågar åt en kompis
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
De gillar jag, det säger jag varje dag. speciellt när jag hör Emelie, ännu värre när Jesper var inne i huset.
Nu blir det mer Stockholmsjävlar

Är du medveten om den etniska rensningen?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/1k6vpq/brutal-etnisk-rensning-nar-skane-blev-svenskt

Du skriver att det är fel att slänga ur sig samejävel men tycker det är rätt att säga skånejävel. Totalt obildad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Exakt, finns dock en skillnad och det är att Emelie pratar skit om alla så fort hon får chansen.

precis och det är ju skillnad på folk och folk
2021-03-04, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Startar liven och ser att Tess inte lämnat alkis-grejen bakom sig än.
Hon är mest sårad av "kränkningen" om hennes inredning som hon aldrig verkar släppa. Det var så otroligt elakt av Emelie tydligen att skoja om vad hon tror hon har i sin lägenhet.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du har miljoner andra websidor att besöka och du väljer Flashback.
Om du inte accepterar en åsikt som inte stämmer överens med din egen så kanske detta är fel plats för dig.
Gå in på bbpolisen och du märker snabbt att jag har rätt dvs. mestadels blatteflickor.
Men men Grodan vad är det nu med mig gode kvackande vän???
Arg och allt på en Torsdag som denna vill man ju att du är mer harmonisk, Andas Grodan andas räkna till 10 sakta och andas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
just nu ja men emelie har snackar duktigt mycket skit och kommer säkert göra igen

men just alkolist grejen är det skitsnack när det stämmer och man diskuterar det mellan andra personer?

vad anser ni att skitsnack är?

Jag vet inte, men stör mig mycket mer på Tess sätt att snacka skit än Emelies. Tess måste ha med sig hela flocken, hon klarar sig inte med att tycka och tänka på egen hand. Och det stör mig extremt mycket.
2021-03-04, 12:37
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Men ärligt folk, är det inte skitsnack, bråk, drama, ovänskap, när de beter sig som idioter, blir fulla som as, gråter och skriker osv vi vill se?
Själv älskar jag det därför jag tittar
2021-03-04, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Hon är mest sårad av "kränkningen" om hennes inredning som hon aldrig verkar släppa. Det var så otroligt elakt av Emelie tydligen att skoja om vad hon tror hon har i sin lägenhet.

Ahahahahaha herre min gode Gud.....
2021-03-04, 12:39
Medlem
Citat:
Men ärligt folk, är det inte skitsnack, bråk, drama, ovänskap, när de beter sig som idioter, blir fulla som as, gråter och skriker osv vi vill se?

Jo så klart. Annars hade vi ju inte haft något att diskutera, man måste ju få uttrycka det man känner
2021-03-04, 12:39
Medlem
Citat:

inte när det gäller tess men när det är nardos och peddot så ska dem stanna för att dem skapar DRAMA

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in