Citat:
Ursprungligen postat av
Contragulations
Missade hela natten så ett stort tack för detta inlägg Tanakh! En händelserik natt verkar det som nu när jag läst ikapp, hände det något mer (viktigt) skoj än Judith vs Joel? Kom Simon in på ett hörn också?
Som tidigare skrivet - Katti ryker garanterat om hon är auto.
Simon la någon kommentarer mitt i tjafset om att det inte är någon big deal det dom pratar om varpå Nardos får pluspoäng till skyarna. Hon säger "Nej Simon han pratar om sina känslor och om han säger att han känner så ja då känner han så och det måste du lära dig att respektera." Simon försöker igen inflika något varpå Nardos blir riktigt wifey-material och börjar säga lugnt och stilat "Nej Simon nej nej tyst bara tyst kom så går vi" och så drog hon med sig Simon. Det var då Joel sa att om Simon någon gång känner sig ledsen så kommer han att spotta på Simon.
Joel var jätte vuxen när han pratade med Judith, han växte mycket för mig igår.
Även Nardos var otroligt mogen och riktigt söt när hon försökte lära Simon vett.
Judith tog en förlust igår, tjafsa från tomma intet. Tess tog också en förlust igår, hon började baktala Emelie framför många personer och hittade på att Emelie ska ha förlöjligat Nardos genom att göra gester med händerna. Bara ett antagande som Therese gjort till sanning.