2021-03-04, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blavy
De orden Stephanie riktade med avsikt mot Emelie tycker jag var betydligt värre än det Katti råkade kasta ur sig i stundens hetta.
Verkligen! Hon kastade ut så mycket skit och även efter Emelie bett om ursäkt så fortsatte Steffi att mala på.
2021-03-04, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Missade hela natten så ett stort tack för detta inlägg Tanakh! En händelserik natt verkar det som nu när jag läst ikapp, hände det något mer (viktigt) skoj än Judith vs Joel? Kom Simon in på ett hörn också?

Som tidigare skrivet - Katti ryker garanterat om hon är auto.
Simon la någon kommentarer mitt i tjafset om att det inte är någon big deal det dom pratar om varpå Nardos får pluspoäng till skyarna. Hon säger "Nej Simon han pratar om sina känslor och om han säger att han känner så ja då känner han så och det måste du lära dig att respektera." Simon försöker igen inflika något varpå Nardos blir riktigt wifey-material och börjar säga lugnt och stilat "Nej Simon nej nej tyst bara tyst kom så går vi" och så drog hon med sig Simon. Det var då Joel sa att om Simon någon gång känner sig ledsen så kommer han att spotta på Simon.

Joel var jätte vuxen när han pratade med Judith, han växte mycket för mig igår.
Även Nardos var otroligt mogen och riktigt söt när hon försökte lära Simon vett.

Judith tog en förlust igår, tjafsa från tomma intet. Tess tog också en förlust igår, hon började baktala Emelie framför många personer och hittade på att Emelie ska ha förlöjligat Nardos genom att göra gester med händerna. Bara ett antagande som Therese gjort till sanning.
2021-03-04, 12:03
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag har kollat likes och lite annat. Det är blatteflickor som älskar apflickan i huset.
Samma folk som gillade Mergim förra året med andra ord.
2021-03-04, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Katti sa i sin ursäkt "jag är inte ens själv vit"

Mi scuuuzi men u look pretty white. Någon som vet vad hon har för ursprung?
Ursäkta? Hon är ju svart. Eller vad har du för ögon? Hennes pappa är mörkhyad från typ Bahamas så hon borde väl inte kunna vara rasist enligt pk-människor.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Jag har kollat likes och lite annat. Det är blatteflickor som älskar apflickan i huset.
Visste det, samma mähän som hyllade Mergim.
Medlem
Hoppas att det är Katti, Luis och Tess som sitter i heta stolen på måndag. Katti solklar ut men Tess borde få svettas.
2021-03-04, 12:07
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
?
De får inte ha resväskorna i huset om inte BB säger att de ska packa inför liven
Bannlyst
Vad är det som gjort Katti autonominerad?
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ah, där ser man! Knepigt att inte se/höra i kontext men låter ju spontant direkt problematiskt att en vit slänger ur sig det.

Kan ha att göra med att han var väldigt populär bland tittarna, särskilt småflickorna. Å andra sidan hotade en deltagare i samma säsong med att döda de andra, han fick dock en varning och vann till slut hela skiten.
2021-03-04, 12:08
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ap ap ap ap här nu nu kom det en lite groda från min vän Grodan tror jag
2021-03-04, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hoppas att det är Katti, Luis och Tess som sitter i heta stolen på måndag. Katti solklar ut men Tess borde få svettas.

skulle det var dem 3 som sitter så kommer ju tess vinna omröstningen ganska lätt med tanke på hennes syrra som lär uppmana om röster

sitter hon mot typ tanja och nån mer då kan det bli svårare
2021-03-04, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vad är det som gjort Katti autonominerad?

Hon gissade på "samejävel" under charader. Värt att nämna att det var efter hon gissat på "cowboyjävel"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in