Citat:
Jag tror du får plugga på lite om studieplanerna i det engelska skolsystemet.Boris Johnson borde prioritera att ungarna får dels näringsrik mat i skolan (det är en skam för samhället när en kock kan bli adlad för att han har introducerat grönsakerna i skollunchmenyn..). Dels näringslära så att ungarna även efter skoltiden vill äta man som tillför något annat i deras kroppar än fett.
Citat:
Jag tror som sagt du får plugga på lite om studieplanerna i det engelska skolsystemet.
Citat:
Du borde också plugga på lite om friskvårdsbidrag och andra liknande åtgärder i UK
Citat:
Jag tror du får plugga på lite om vilka åtgärder man genomför för att komma tillrätta med problemet - och hur långt tillbaka i tiden dessa program sträcker sig.
Citat:
Mig veterligen röker BJ inte. Frågan har stötts och blötts i engelsk press de senaste 10 åren, men det är ännu ingen som sett BJ med en cigarett eller annat rökverk. Lyckligtvis har han gått ned i vikt efter COVID-upplevelsen och kan ses jogga i princip varje morgon. Jag har sett honom IRL ett par ggr de senaste månaderna och uppskattar att han gått ned minst 20-30kg. Han twittrade om det i morse:https://twitter.com/BorisJohnson/status/1367389291391950849