2021-03-04, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Märk väl skjuter ihjäl. Svenskar skjuter man ihjäl men den här snubben som alltså gick på vansinnesrunda skadesköt man bara! Kommer alltså kosta skattebetalarna miljoner för att låsas in i trevligt svensk fängelse.
Har stenkoll på det. De senaste tidens dödsskjutningar mot svenskar som inte gjort någon illa utan endast "uppträtt aggressivt", däremot används silkesvantar när gm är icke svensk. Trenden är extremt tydlig. Polisen gick ju ut i media för ca ett halvår sedan och bekräftade att de inte hade resurser till att möta den organiserade kriminaliteten. Men svenskar kan de fortfarande sätta sig på utan problem.

Edit: För de låtsassnutar som sitter och lusläser FB efter folk att sätta dit för hmf.
Hej SÄPO, hoppas kaffet smakar bra. Tips, lite mjölk i kaffet ger inte så sur mage!
Senast redigerad av Tompa81 2021-03-04 kl. 11:58.
Citera
2021-03-04, 11:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Det jag chockades över var att hen sköts i benet. Svensk polis siktar väl annars alltid mellan ögonen, oavsett etnicitet eller situation.
Jaja, han ”missade” väl?
Om man misstänker att det är ett pågående terrordåd så kanske det känns som en god ide att undvika skott mot kroppen (den höjd de vanligen siktar på) ... eftersom en eventuell bomb (du vet sån där käck modeväst) kan utlösas av ett skott...

Bara en tanke...
Citera
2021-03-04, 11:55
Medlem
bagarn29s avatar
Begick dåden på fem platser så jag tror inte vansinnesdåd. För mig verkar det planerat.
Citera
Medlem
welcometorealitys avatar
Ingen dog, men trauma för livet..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jag tror att det är mer korrekt att beskriva det som ett hatbrott mot svenskar.

Om så visar sig vara fallet är det minst sagt talande att regimen nu väljer att inte klassa det som terrordåd.
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoEk
Hur många sådana här möter man varje dag utan att veta?

https://samnytt.se/har-ar-tamim-sultani-som-misstanks-ha-huggit-ner-atta-personer-i-vetlanda/

Personer med kniv eller yxa som går runt och hugger ner folk? Jag skulle nog märka det, veta det, iallsfall.

Möjligt att du är mer ouppmärksam?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukuku
Nämen stackars liten, som mådde dåligt.

En människa, som saknar historiska, kulturella och etniska rötter i Sverige, har huggit ner åtta svenskar med en yxa. Det här är ett svenskfientligt terrordåd. Ingenting annat. Och de som bär det yttersta ansvaret för det, är de politiker som öppnat Sveriges gränser för en katastrofal och absurd massinvandring från tredje världen.

Det finns gott om vansinnesdåd i världen. Detta e en av dem. Så man behöver inte överanalysera förteelsen.
Citera
2021-03-04, 11:56
Medlem
Enligt min grekiska vän sade de på grekisk TV att afghanen var muslim, vilket jag också förmodar.. men, är det bekräftat att GM är muslim eller vet Grekisk media mer än Sveriges?
Citera
2021-03-04, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag instämmer med det fetade.
Det innebär ju då att vi måste vara rädda för att varenda jäkel som får avslag attackerar och hugger ner random människor.

Det är ju inte första gången det hänt heller.

Det är en djupt störd person som utfört ett vansinnesdåd.
Citera
2021-03-04, 11:57
Medlem
lafemmefatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DesmondHume
Expressen till exempel. MGM heter T*mim Sult*ni (* = a).
Citat:
Ursprungligen postat av Chalmeristen
Läs Expressen, medborgare i Afghanistan.
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Han är afghansk medborgare. Om han är hazar, pashtun eller av annan etnicitet har inte framkommit än.
Aj aj, medger att det är beklagligt. Tycker svenskarna är duktiga nog att bära fanan när det gäller våldsbrott. Han kanske inte ville vara sämre själv. Undrar om det här kommer falla i glömska när det sen dyker upp fler etniskt svenska serievåldtäktsmän titt som tätt. De trådarna genererar 7-8 sidor med inlägg på sin höjd, men ordet "terror" i rubriken lockar till sig hela forumets rasister som en bajskorv på den varma asfalten lockar till sig bajsätande flugor på sommaren.

Hur som helst håller vi tummarna att han utvisas och deporteras med detsamma, efter avsuttet straff.
Citera
2021-03-04, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Eller om det hade gällt en vit man som huggit ned 7 muslimer. Herrejävlar, då hade SVT sänt 24/7 kommande månader.

3 personer har fortsatt livshotande skador, men stabilt läge enligt sjukhuset.
Händelsen hade givetvis varit lika illa om ursprungsförhållanden varit de omvända. MEN! det hade vinklats otroligt olika i media, ingen snack om saken. Politiker som gått ner på knä, demonstrationer mot rasism osv i oändlighet.
Citera
2021-03-04, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceyifam2
Jaha. Den här jeppen måste såklart efter lämplig tid i svenskt fängelse utvisas, ovillkorligen. Vill inte hans hemland ta emot honom kan man släppa ner honom med fallskärm.

Extremt grova våldsbrott kan ju aldrig någonsin resultera i att man får stanna i landet, här gäller det att stämma i bäcken oavsett vilka skäl eller villfarelser stollen säger sig ha.

Du tror att extrema våldsbrott med bevis leder till utvisning?
https://docdro.id/ozkSFna

Här var det ett helt gäng som filmades, bevis förstördes etc
Ändå fick inget INTE EN ENDA MINUT i fängelse.

Troligtvis överlever alla personer och då får man faktiskt tänka på vad Dan Eliasson sa
"Vad har den personen varit med om för någonting? Vilka omständigheter har den killen växt upp under? Vad är det för trauma han bär med sig?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in