Mycket intressant det här. Steffi som var så känslig kring hur man slänger med ord hit och dit (alkisgrejen med Emelie), vore ju nice om hon var konsekvent nu och kunde visa tydligt att hon inte står bakom Kattis slängande med ord också lololol.
"Är man norrläning så vet man om att det inte betyder nåntong".
Sämsta förklaringen någonsin. Håller med om att autonominering eventuellt är för hårt med tanke på kontexten men ursäkten är fan urbota korkad.
Den blev dåligt formulerad. Jag köper dock att norrlänningar lägga till "jävel" efter många olika ord, utan någon betydelse bakom det. Känns lite som att Katti hamnade i skottelden för cancelkulturen. Kollar man på kontexten förstår man att det bara var något som hon klumpigt slängde sig med.
Sverige har blivit så jäkla PK så det är sinnes
I princip får man då inte säga Typ Finn jävel,Dansk jävel o.s.v
Katti har ju faktiskt rätt i detta i Norrland så är det vanligt
Mycket intressant det här. Steffi som var så känslig kring hur man slänger med ord hit och dit (alkisgrejen med Emelie), vore ju nice om hon var konsekvent nu och kunde visa tydligt att hon inte står bakom Kattis slängande med ord också lololol.
De orden Stephanie riktade med avsikt mot Emelie tycker jag var betydligt värre än det Katti råkade kasta ur sig i stundens hetta.
Fast jag tycker inte det är samma sak, Joel sa det direkt framför Simon och därmed hade Simon chansen att försvara sig. Sen verkade ju inte det som att Simon tog illa upp så.
Kattis kommentarer och andra sidan handlade om personer som inte finns i huset, hennes kommentar var inte relevant i sammanhanget och hon sa ned på ett nedvärderande sätt.