2021-03-04, 10:29
Medlem
Anonym396s avatar
BB/TV4 vill äta kakan och ha den kvar. Jag hoppas att BB slutar ge dem alkohol så att vi är fast med deras budgettävlingar och 90% dötid.
2021-03-04, 10:30
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det beror på vem som säger det. För Eritrea gäller inga regler.
Nej det är ju jävligt tydligt. Hon häver ut sig massor om blattemorsor och grejer.
2021-03-04, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
När man går in o läser i kommentarerna på BBs insta så blir jag verkligen rädd på riktigt! Vart fan ska detta samhälle ta vägen 😔
Så sjukligt lättkränkta människor är och favoriseringarna av Nardos är helt galna.
Avskyr attityden som de flesta unga verkar ha idag (tänker mest på BBPOLISENS ofattbara inlägg samt hennes följares)! De tar bara till sig EN sida av myntet men vägrar vända och även se/lyssna till den andra sidan. Precis så som Nardos betett sig hittills (jag hoppas fortfarande på en förändring där)
Är det tack vare alla jävla influencers det blir såhär? Tror folk verkligen att alla kan vara fullkomligt perfekta och PK precis hela jävla tiden?! Vi är alla människor och gör o säger fel saker då och då...men det är ju bara mänskligt. Om dem nu ska hänga ut och autonominera Kattis för att hon RÅKAR säga ett fult ord, vad ska då hända med Joel som egentligen uttalar ett hot mot simon? Suck!

+1 på den!
2021-03-04, 10:31
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
När man går in o läser i kommentarerna på BBs insta så blir jag verkligen rädd på riktigt! Vart fan ska detta samhälle ta vägen 😔
Så sjukligt lättkränkta människor är och favoriseringarna av Nardos är helt galna.
Avskyr attityden som de flesta unga verkar ha idag (tänker mest på BBPOLISENS ofattbara inlägg samt hennes följares)! De tar bara till sig EN sida av myntet men vägrar vända och även se/lyssna till den andra sidan. Precis så som Nardos betett sig hittills (jag hoppas fortfarande på en förändring där)
Är det tack vare alla jävla influencers det blir såhär? Tror folk verkligen att alla kan vara fullkomligt perfekta och PK precis hela jävla tiden?! Vi är alla människor och gör o säger fel saker då och då...men det är ju bara mänskligt. Om dem nu ska hänga ut och autonominera Kattis för att hon RÅKAR säga ett fult ord, vad ska då hända med Joel som egentligen uttalar ett hot mot simon? Suck!

Håller med. Känns som man måste bli mer och mer som en inprogrammerad robot som inte säger något som helst fel, annars får man se på fan. Om man tillhör en utsatt grupp så är fallhöjden mindre dvs. Varken TV4 eller någon annan kanal kommer vilja ta programmet med tång när det är så lättkränkt och hetsigt.

Förra året fick vi bort bbpolisens insta eftersom vi var många som anmälde kontot. Har du inte gjort det så får du gärna göra det 🤗
2021-03-04, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Men käre värld. Så om nån säger svennejävel därinne blir denne person autonominerad?

Nej, för vi är "privilegierade och har makt"
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Katti säger "Lappdjävlar"
Eritrea säger "Polackmammor är utseendefixerade"
Ungbögen säger "Jag skall spotta på Simon varje gång vi möts i huset"

Känner ni något som är märkligt?
Inget eg förutom lappjävel är väl en nedvärderande ord
Polackmammor är ju exakt det Nardos sade utseendefixerade sedan är inte det nedvärderande i sig
Att spotta ngn i ansiktet ska rendera också nominering hom det är ett hot...
Så grodan ser min förklaring välformulerad för min groda på näckrosbladet
Medlem
Citat:
Katti säger "Lappdjävlar"
Eritrea säger "Polackmammor är utseendefixerade"
Ungbögen säger "Jag skall spotta på Simon varje gång vi möts i huset"

Känner ni något som är märkligt?

Skrev på deras insta att det är väldigt märkligt och okonsekventa i sina bedömningar
2021-03-04, 10:36
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Skrev på deras insta att det är väldigt märkligt och okonsekventa i sina bedömningar
Samma regler för alla kan man tycka meeeeen tydligen inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Polackmammor är ju exakt det Nardos sade utseendefixerade sedan är inte det nedvärderande i sig

Dock så var det samejävel och hon lägger ju jävel efter allt hon gissade på igår, clownjävel, cowboyjävel etc. Det Joel sa var värre i mina öron. Vet dock inte vad Simon sa som gjorde att han sa detta
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

Putte, vänta lite nu. Menar du att "polackmammor är utseendefixerade" inte är nedvärderande?
Jag tror vi tänker väldigt olika.
2021-03-04, 10:38
Medlem
herpesvårtas avatar
Ja Katti är nog chanslös nu oavsett vem hon sitter med på måndag tyvärr. Tycker WT tanten tillför något slags krut i huset ändå och hade mycket hellre sett andra åka ut före henne.

Jag hoppas att Pedram och Katti får fortsätta tävla tillsammans ändå men känns som att han kommer komma ut som en vinnare ur den här händelsen oavsett? Förövrigt ser han helt nedslagen ut just nu
2021-03-04, 10:38
Medlem
Blev katti autonominerad? Vad var big brothers motivering till detta för deltagarna?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in