Citat:
Ursprungligen postat av
OvissFramtid
Eftersom man är direkt ansvarig till denna utveckling om man lägger sin röst på S eller L. Ser man inget fel på att kriminella partikonstellationer ingår olika pakter efter ett val för att behålla makten och fortsätter fösa in 100.000 nya invandrare till Sverige årligen utan att svenskarna får folkomrösta i frågan då är det inte mycket som står rätt till uppe i hjärnkontoret.
Det är endast i Sverige denna galenskap får fortgå och där man smutskastar oppositionella utan att bryta utvecklingen. Jag tror att vi kommer få se minst 1 större terrordåd i Sverige innan nästa val och säg då för fan inte: ”Vi såg det inte komma”.
Finns många galna odetonerade minor som vandrar runt i samhället som bara väntar på att brisera, det finns en anledning till varför 2/3 av alla som får bidrag i Sverige inte har svensk bakgrund: Så länge dessa får sina pengar utbetalda lever vi på lånad tid. Detta vet såklart mesarna i Rosenbad om. Stryper man pengaflödet kommer många kaosa loss på det svenska samhället.
Helt rätt!
En mina, också med ben, kom till min syster för ca tre år sedan och gick in på kommunkontoret med en yxa!
De låste in sig och ringde polisen. Detta hände i Växjö.
Minan briserade dock inte, för polisen var snabbt på plats och grep mannen.
Men de som arbetade blev chockade. De fick jättebra samtal med polisen
efteråt och tom en ersättning ekonomiskt från kommunen.
Men tror ni inte att fanskapet kom in till S:t Sigfrieds psyke och sedan
utsläppt av en läkare!
Inga större rubriker mer än i lokalposten.