2021-03-04, 02:47
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Delar hellre säng som cuck med en tjej som blir gangbangad av 5 BBC:s från blacked.com än att dela sovrum med Juddan

2021-03-04, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tillhör den och jag vet att i slutet av dagen skiter folk i vad du varit med om för alla har sin egen skit. Men jag antar att det är värt att ta upp i ett program där man vinner stort på folkets sympatier.
Folk kan till och med säga att dom har en diagnos för att få komma undan. Trots att ingen utrett om diagnosen är ett faktum. Spyr.

Är hon lite narcissist kanske?
Medlem
Ridnes avatar
Tror ni att de andra i huset inser hur jäkla kär Juddan är i Tanja fast de inte kan säga det? Det börjar ju bli lite stalking alltså.. Tanja skulle inte ha hånglat upp J. i poolen. Det var då det klickade till tror jag.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Alltså vänta bara tills Judith får sig ett riktigt psykbryt, kan tänka mig att hon blir riktigt jäkla obehaglig.

Jag längtar. Det är dags att dramatik-nivån höjs rejält i bb.
2021-03-04, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tror ni att de andra i huset inser hur jäkla kär Juddan är i Tanja fast de inte kan säga det? Det börjar ju bli lite stalking alltså.. Tanja skulle inte ha hånglat upp J. i poolen. Det var då det klickade till tror jag.

Känns som att alla fattar grejen, även Tanja. Har inte Tanja blivit kyligare mot Judith? Även om hon är trevlig och så.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tillhör den och jag vet att i slutet av dagen skiter folk i vad du varit med om för alla har sin egen skit. Men jag antar att det är värt att ta upp i ett program där man vinner stort på folkets sympatier.
Folk kan till och med säga att dom har en diagnos för att få komma undan. Trots att ingen utrett om diagnosen är ett faktum. Spyr.
Ja visst. Så jävla less på det. Blir bara värre och värre med.
Medlem
Citat:
Känns som att alla fattar grejen, även Tanja. Har inte Tanja blivit kyligare mot Judith? Även om hon är trevlig och så.

Kanske det hon känt av som triggat denna situation?
Medlem
Citat:
Alltså vänta bara tills Judith får sig ett riktigt psykbryt, kan tänka mig att hon blir riktigt jäkla obehaglig.
Nu pratar hon om Tanja som on hon är ett oskyldigt lamm...

Det är hon förvisso....

Men den dagen Tanja tröttnar på mad-woman Juddan så mycket att hon visar det tydligt, ja då måste tvångströjan in fortare än kvickt för att psyk-Juddan inte ska skada sig själv eller andra

edit: stavfel
Medlem
Lala.s avatar
Hahahha katti fes igen.
2021-03-04, 02:51
Medlem
Katti hahahah. Vilken jäkla brakskit.
2021-03-04, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag längtar. Det är dags att dramatik-nivån höjs rejält i bb.

Oufh, jag kommer bli rädd haha, jag vet när sånna typer flippar, värre än skräckfilm
Men ja ser också fram emot det så att hon kan ryka fortare. Men hon kommer göra allt för att hålla sig. Men det kommer inte gå. Tror jag
2021-03-04, 02:52
Medlem
Citat:
Är hon lite narcissist kanske?

Nåt knas är det när hon hela tiden vill få fram att hon är så go och glad, aldrig menar illa och blablabla. Alla har dåliga sidor liksom.

Fin brakskit Katti la

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in