2021-03-04, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
100% avundsjuka!!
Hon börjar väl inse att det är troligare att bögen Joel får till det med Tanja än att hon själv ska få mer och slicka.
2021-03-04, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Överkompensation. Istället för att bryta ned totalt, låtsas hon att det regnar. Klassisk "jag-har-en-alkoholist-förälder" beteende. Kan stämma. Kan vara ett sympati-beteende...

Så är det. Men börjar bli lite mycket, hur det än må vara.
2021-03-04, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon börjar väl inse att det är troligare att bögen Joel får till det med Tanja än att hon själv ska få mer och slicka.

Hahaha ja jag tror fan också det. Usch!
2021-03-04, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Men varför är hon så arg på joel nu i sovrummet om han bara velat trösta henne? Sa han något otrevligt?

Han blev sur på Judit för att hon svamlade om "du drar upp gaykortet och din familj" och sen kunde hon inte förklara vad hon menade
2021-03-04, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Hahahahah, Katti vände på sig och fes Peddot i ansiktet
Såg det. Så jäkla bra 👏
2021-03-04, 02:26
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha! Så kul.

Fan, var nära att somna med sedan kom bråket mellan Joel och Judith och nu är jag fortfarande vaken.

Hon pratar om att hon är så aktiv. Hon kan knappast vara särskilt fysiskt aktiv i alla fall.

Haha jag kommer inte heller kunna gå och lägga mig förrän jag hört allt om bråket.
2021-03-04, 02:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Såå, ännu en dag i huset med Peddo:

* Lurar i Tess att han kör Beamer och inte Volvo (som research säger).
* Peddo slänger armarna om Tess från blind-side á la "Heeeeer's Pedraaaaam" (á la grodans "the shining" epitet).
Har han gjort fler saker ikväll, den gode knôlltûrken?
Grodan! Please confirm

Jag känner mig hedrad Moscow.
Du har ju rätt i det du skriver. Fasen det är väldigt svårt att sätta fingret på just ikväll men han är som hennes skugga. Jag brukar ha span på honom och han har nästan hela tiden sin blick åt hennes håll. Han gör det bra för han flyttar snabbt blicken för att det inte skall kännas för utstuderat. Han flyttar sig hela tiden dit hon eller sätter sig på en plats där han kan ha kontroll. Han är jävligt lurig. Han ser till exempelvis att AD inte får ha ensamtid med Tess utan snabbt rusat tid och kör sin bruschan stil och skall snacka. Han försöker göra det subtilt men eftersom man kan se detta i TV är det helt uppenbart. Han har dessutom ändrat taktik och kör någon sorts när vi vänner stilen och han är idel öra för vad hon ön säger och håller alltid med henne med sitt vidriga och lömska leende. Vi håller fortfarande koll på honom här på Flashback för när de är utan kedjor igen kommer han slå till igen eller naturligtvis cockblocka "bruschan". Vidrig jävel den där.
2021-03-04, 02:27
Medlem
Ridnes avatar
Undrar hur pigga sovrum 1 är på att ha fått Juddan the madtalker i sitt crew Hoppas att Steph flyttar till det andra sovrummet med Simon också
2021-03-04, 02:27
Medlem
Inte ens Pedram orkar med Judiths snack längre..
2021-03-04, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Undrar hur pigga sovrum 1 är på att ha fått Juddan the madtalker i sitt crew Hoppas att Steph flyttar till det andra sovrummet med Simon också

Hade varit en dröm!!
2021-03-04, 02:28
Medlem
Tips från Peddo "Jag säger bara fuck 'em. Eller asså inte fuck 'em så men aa"
2021-03-04, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tips från Peddo "Jag säger bara fuck 'em. Eller asså inte fuck 'em så men aa"

Hahahahaha, du vet att han har sagt det kanske 5ggr nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera