2021-03-04, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hörde bara Judith säga att hon är uppväxt med fysisk och psykisk misshandel och inte hade toapapper att torka sig med. Missade knivgrejen
Men bu-fucking-hu. DU FICK TVÅ HANDFLATOR OCH ETT HANDFAT AV EN ANLEDNING din fuckin tjockis normie reeeeeeeeeeeeeeeeee
2021-03-04, 02:11
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Hörde bara Judith säga att hon är uppväxt med fysisk och psykisk misshandel och inte hade toapapper att torka sig med. Missade knivgrejen

Det är ju sånt här som kommer fram förr eller senare i huset. Alla har en tragisk historia att berätta.
Inget ont om någon där inne, men hur fan vet man vad som är sant och vad som är show?
2021-03-04, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Är typ 100% nästan på att hon nämde det någon gång.

Jag tror det var hon som sa att hon inte vill utreda och ha diagnosen för att det "skapar problem". Men likväl ska hon tjata om att hon har ADHD och har problem med olika saker för att få sympatier.
2021-03-04, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Pedram var den som sa att han var uppväxt med psykisk och fysisk misshandel. Judith berättade om toapappret och att de gjorde sten sax påse om vem som skulle torka spya.

Hörde Judith säga det med om hon inte talade för Pedram då... Tidigare har hon sagt att hon inte fick mat hemma och gick till soc samt snodde mat och toapapper från skolan.
2021-03-04, 02:13
Medlem
Ah där kom det, hon vill inte prata ut. Hon vill ursäkta sitt beteende bara.

där räcker det för mig, gonatt!
2021-03-04, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Jag är typ 100% att hon inte har ADHD.

Hon sa något i stil med : med min adhd hjärna.
2021-03-04, 02:15
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Kom in mitt i recappa gärna.

Jag hörde inte heller från början men jag hörde att hon berättade att de inte kan föreställa sig vad hon gått igenom eftersom hon alltid är så glad. Och hon och hennes bror brukade köra sten sax påse om vem som skulle torka spya. Och att hon var tvungen att stjäla toapapper. Och sen pratar hon om att hon och joel har bråkat idag och att han hackat på henne hela dagen.
Och det har jag missat så om någon vet vad som hände mellan joel och judith idag så snälla berätta!
2021-03-04, 02:17
Medlem
Citat:
Jag tror det var hon som sa att hon inte vill utreda och ha diagnosen för att det "skapar problem". Men likväl ska hon tjata om att hon har ADHD och har problem med olika saker för att få sympatier.

GALEN, GALEN SÄGER JAG!!!
Medlem
Anonym396s avatar
Hahahahah, Katti vände på sig och fes Peddot i ansiktet
Medlem
Citat:
Jag hörde inte heller från början men jag hörde att hon berättade att de inte kan föreställa sig vad hon gått igenom eftersom hon alltid är så glad. Och hon och hennes bror brukade köra sten sax påse om vem som skulle torka spya. Och att hon var tvungen att stjäla toapapper. Och sen pratar hon om att hon och joel har bråkat idag och att han hackat på henne hela dagen.
Och det har jag missat så om någon vet vad som hände mellan joel och judith idag så snälla berätta!

Hon är inte ens glad, vad fan lever hon i för delerium? Alltså shit.
2021-03-04, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Hahahahah, Katti vände på sig och fes Peddot i ansiktet

Inte lätt att bli gammal och slapp i fisringen
2021-03-04, 02:18
Medlem
Citat:

Judde satt och va nere, joel försökte trösta, hon tröttna på det och sa att joel ursäktar sig med gay kortet hela tiden.

kort beskrivning men nått åt det hållet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in