2021-03-04, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Hold on. Sa Katti "Samejävel"? I vilket sammanhang då i så fall?
Ja men hon sa också clownjävel.

Hon var väl upphetsad och svor över allt. Dom lekte charader och skulle gissa.
2021-03-04, 01:27
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Har dock för mig att de seriöst konverserade om hur mycket dom hatade judar.

Känns mer oseriöst att på fyllan vräka ur sig samejävel helt ur kontext.

Får se vad som händer.

När dom lekte charader så åkte Nardos på Simons rygg medan han kröp på knä. Folk ropade ut gissningar varpå Katti skriker "samejävel" som gissning. Det var i det sammanhanget som det blev sagt.
Bannlyst
Nardos är tuff och bossig och oskuld och kräsen när det gäller killar.
Hon kommer gifta sig med en katt-tuggande somalier som slår henne och kommer bestämma allt över henne.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80

Hon var väl upphetsad och svor över allt.

Vilken jävla miss i så fall. Det kan ju bestraffas hårt i dagens läge.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
True. Tänkte vi var ute efter uppenbara, men fattar 👍

Men tänkte faktiskt mestadels på situationen mellan Simon och Judith, men han skulle kunna ha sagt så för att han tror att Judith är en stor favorit av folket, och att genom att hänga med henne så blir han en större favorit, går ju att tänkas på ett mer medvetet plan, och ett mer undermedvetet plan. Vet inte, men tror inte Simon är så dum som folk verkar tro. Och det här säger jag med kärlek för Simon verkar vara en riktig toppen kille.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Jag har på det på en annan skärm under större delen av dagen. Har distansundervisning, så det blir ganska många timmar. Sen fokuserar man inte förrän det händer något intressant.

Samma här. Har det på i bakgrunden bara o gör annat.
Kvällstid kan jag ligga och glo ett tag dock
2021-03-04, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToHeaven
Har alla 24/7 här? Följer ni alla programmet dagligen?

Hell yes, bästa som går på tv nu ju, hallå.
2021-03-04, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80

Hon var väl upphetsad och svor över allt.

Katti som såg förra säsongen från pärm till pärm. Hon fattar grejen eller
2021-03-04, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Tror fan det är riktigt nära att hon åker imorgon, tillsammans med ett ställningstagande från big brother, noll tolerans mot rasism

Fan vad trist va fan man är inte mart än människa! Speciellt under stundens hetta som charader, där man inte riktigt hinner tänka till eller säger fel ord. Men aja, jag klarar mig utan henne om det nu skulle bli så.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Men tänkte faktiskt mestadels på situationen mellan Simon och Judith, men han skulle kunna ha sagt så för att han tror att Judith är en stor favorit av folket, och att genom att hänga med henne så blir han en större favorit, går ju att tänkas på ett mer medvetet plan, och ett mer undermedvetet plan. Vet inte, men tror inte Simon är så dum som folk verkar tro. Och det här säger jag med kärlek för Simon verkar vara en riktig toppen kille.

Okej du tänker steget längre..och så tänkte jag ett tag men sen funderade jag på om han och Nardos behövde enas. Jag håller pä Simon så ts mig inte fel. Men bs4 uu konstig sits
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Respekt åt alla människor och nollrasism och allt sånt. Men faaaaan vilket overkill deluxe om hon skulle ryka på det.

Tror inte det spelar roll vilket ord det gällt när hon var i den stämningen iom att hon också sa clownjävel. Hon tänkte sig inte för, men nu ska väl alla se detta som rasism.
Tyvärr ryker hon nog.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Jag trodde att Adrian hade tagit av sig mössan för en gångs skull när han kastade en svart mössa till Nardos, så står han där i en exakt likadan på sig

Plot twist:
Varje gång han tar av mössan finns där en ny under. Oändligt många!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in