2021-03-03, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Flygvärdinnan kan väl inte få behålla sitt jobb efter detta eller? Tänk om någon äldre man skulle be henne om en till öl. Skulle hon verkligen kunna ta den ordern?

Hon måste jobba på SAS. Där är alla flygvärdinnor bittra kärringar.
Hon är verkligen en skam för det flygbolaget. Värsta häxan . Till och med den stora matronan som var flygvärdinna på Aeroflot var trevligare, fast hon var sur som stryk. Jag förstår Allan.
Citera
2021-03-03, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Tydligen har Erik och Linnea fått ihop det! Oväntat, trodde utan tvekan att Erik var bög. Å andra sidan är inte Linnea särskilt feminin.

Hahah ursäkta men jag kunde inte låta bli att flabba åt ditt inlägg!

Annars dårå:

Hoppas att Daniel vinner, förtjänar det extremt mycket. Alternativt får gärna Malin eller Allan ta hem det. Resten har mörka hjärtan, speciellt Karin men även Erik är där uppe och nosar i toppen utav hemskhet.

Riktigt jävla vidrigt av Linnea att ta upp att Allan "förmodligen" gärna löser problem fysiskt eller vad hon sa. Människor som skapar rök utan eld är fan i mig både livsfarliga och cp-skadade.

Har skrivit det förut och gör det igen, ser Daniel och Allan som två helt vanliga kollegor.
Citera
2021-03-03, 23:59
Medlem
Tuppen Allan hade problem med hönorna idag.
Citera
2021-03-04, 00:03
Medlem
Zoom008s avatar
felpost
Senast redigerad av Zoom008 2021-03-04 kl. 00:14.
Citera
2021-03-04, 00:23
Medlem
FannyFruxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Hmm, du verkar ju inte ens se på Farmen mer än nåt ströavsnitt.
Vem är Johan???

Äh, jag följer Farmen, men i år är deltagarna tråkiga. Tråkiga på det sättet att de gör inget väsen av sig i rent FB-väsen.
Citera
2021-03-04, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Jäklar vad snabbt Allan Eriksson föll i mina ögon på bara två avsnitt, vilken bitter människa... helt utan självinsikt.
Bortsett från dagens(snart gårdagens) incident vid frukostbordet och uppföljningen på den då Allan sa att han skulle fixa käket och sedan glömde att han sagt det(med reservation för att jag minns fel eller feltolkade hans svar) så gillar jag Allan.
Han tar hand om djuren istället för att ta sovmorgon och han har rätt inställning till arbetet/uppdragen.
Man gör klart uppdraget först och sedan kopplar man av om det blir tid över.
Det är så bönder får jobba.
Slappar man och solar medan gräset ligger slaget på backen kanske regnet kommer och höet möglar på backen.
Sedan svälter korna så man måste slakta dom för man har inget hö och sedan får man äta barkbröd.
Sedan kunde han kanske varit lite psykologisk när han jagade upp Linnéa från bryggan och låtit hen handera yxan ett tag och själv hållit i hängrännan.
Citera
2021-03-04, 01:06
Medlem
Som jag sa så saknar Allan social kompetens, men det var lite löjligt av honom att ljuga om matlagningen. Samtidigt förstår jag hans frustration på
nötterna Karin-Äggskalle och Linnea-Amatörpsykolog.
Citera
2021-03-04, 01:07
Medlem
Kan inte fatta att detta progam fortfarande är populärt och så många kollar på det.
Citera
2021-03-04, 01:21
Medlem
FannyFruxos avatar
Pinsamt när Team-Karin (och-vi-som-vill-vara-med-den-tuffa) drar det klassiska Feminist-kortet om "heeey 20-talets kvinnor tar inte sån här skit").

Nej, vanliga kvinnor skyller inte på män. Vi uppskattar män och och vi jobbar tillsammans.
Senast redigerad av FannyFruxo 2021-03-04 kl. 01:27.
Citera
2021-03-04, 03:32
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FannyFruxo
Pinsamt när Team-Karin (och-vi-som-vill-vara-med-den-tuffa) drar det klassiska Feminist-kortet om "heeey 20-talets kvinnor tar inte sån här skit").

Nej, vanliga kvinnor skyller inte på män. Vi uppskattar män och och vi jobbar tillsammans.

Karin är den typen av tjej som åtnjuter sina kvinnliga privilegier. Om jag får gissa så tycker hon såhär-
Hon får slå och vara otrevlig mot killar, men dom ska inte göra något tillbaka. Killar ska bjuda henne på dejt och stå för notan, hon ska ta emot presenter, smycken och blommor. För det är mannens uppgift att visa uppskattning. Samtidigt så vill hon ha jämställdhet och sätter sig på tvären när en man kräver någon form av motprestation. En person som har offerkoftan på sig året runt.
Citera
2021-03-04, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Inte ett ont ord till om Karin

Why not. Jon är ju verkligen narcisistisk ocj otrevlig männkska! Usch/Hon tangerar gränsen till förtal mot många menn framförallt en.
Spelar ej men ngn roll, med väldigy fet har hon blivit också!
Citera
2021-03-04, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Inte ett ont ord till om Karin

Why not. Jon är ju verkligen narcisistisk ocj otrevlig männkska! Usch/Hon tangerar gränsen till förtal mot många menn framförallt en.
Spelar ej men ngn roll, med väldigy fet har hon blivit också!

HEMSKA KARIN - flygvärdinna, 🤭🤣🥵🥴😷
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in