2021-03-04, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Tydligen något som hänt ikväll och därför de tre sitter och snackar... men vet inte vad?
Fast Judith har ju varit efter Tanja sedan de vinglade i poolen förra veckan. Efter det stryker hon runt och tafsar och håller på på Tanja. Sedan kanske det hänt något ikväll också, må så vara.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
I sann Judith/Pedram stalking-anda så lyckades jag hitta en bild på Pedrams ökända bil

https://ibb.co/rGqSKpc

Peddo, Peddo. Vilken lirare, han har gjort allt, äger fastigheter, kan allt om romans. Han är en tekniker står det i hans bio på BB. Snart har han gått både KTH och Chalmers samtidigt. Allt detta för att komma innanför Tess små, åtsittande trosor. Det måste vara den ultra totala losern i BB någonsin
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hur mycket vill Judde strypa Joel?

Hehe hon pallar bara snacka när det är på hennes villkor. Fine antar jag men blir så stor grej nu tack vare Joel
Medlem
Hmm...tänkte nästan att Judith skulle tycka snacket me Nardos va jobbigt...vem fan är Nardos att försöka påverka vem en annan vill hänga med eller inte 😴 Suck!
Hoppas Judith rycker upp sig o har en bättre dag imorgon. Kanske är PMS pågång? Hon har sagt att hon har en jävligt jobbig sådan.
Medlem
Ska vi slå vad om att hon kommer att säga att ADHD fick henne att gråta?
Medlem
lol......Judith börja lipa för att Joel bröt hennes moment med Tanja
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
I sann Judith/Pedram stalking-anda så lyckades jag hitta en bild på Pedrams ökända bil

https://ibb.co/rGqSKpc

Nästan 007 också
2021-03-04, 00:31
Medlem
Alltså tycker Tanja är en härlig person men känns som gruppdynamiken har gått till det sämre sen hon kom in, vet inte om det beror på henne eller nåt annat
2021-03-04, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Ni har missat att varje sak han gör har en baktanke och han visar tydligt hur han beter sig som en orm när han snor pengar av personer på utsidan.

Va? Hänger inte med. Utveckla ?
2021-03-04, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Nej precis, han kommer inte vinna. Men om jag ska vara ärlig så är han en av de få i huset som jag skulle kunna tänka mig att hänga med privat. Men det är ju högst subjektivt såklart.

Du har rätt i det. För han är rätt neutral i det stora. Även om han ev spelar i huset. Men han är en formbar person.
2021-03-04, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Va? Hänger inte med. Utveckla ?

Snor var väl lite kryddigt, men han fick låna pengar på utsidan av en släkting för ett tandläkarbesök. Besöket kostade mer än vad han lånade, istället för att lämna tillbaka pengarna krökade han upp dom.

En sådan sak visar väldigt mycket vad det är för karaktär, i.a.f för min del!
2021-03-04, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast Judith har ju varit efter Tanja sedan de vinglade i poolen förra veckan. Efter det stryker hon runt och tafsar och håller på på Tanja. Sedan kanske det hänt något ikväll också, må så vara.

Jaja oja det har vi ju märkt. Men förstod nog inte vad som hände ikväll?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in