2021-03-04, 00:10
Medlem
Var Pontus flickvän 23 år?
2021-03-04, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Jo, i mina ögon är han mindre jobbig.
Han var ett sånt äckel i början med sitt fjolleri, kladdande och slickade om läpparna att jag mådde illa, på riktigt. Upplever inte honom så nu riktigt.

Nä han har mer eller mindre blivit vettig då han inte söker kamerorna längre
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Jag slänger ut en kontroversiell grej och beredd på mothugg... men har inte Joel kommit i bakgrunden och blivit mindre irritationsmoment?
Har aldrig riktigt tyckt att han har varit så jobbig som många här har påstått. Visst, han är skrikig och spelar över ofta, antagligen för han är så medveten om att det alltid är någon som tittar och han tar varje chans han får att vara med i ett potentiellt viralt klipp.

Men jag gillar honom ändå, han är rätt omtänksam och verkar vilja de flesta väl. Genuint snäll. Han har vuxit ännu mer på den senaste tiden eftersom det har visat sig att han faktiskt typ är den enda som vågar säga ifrån till samtliga om de gör något som egentligen alla stör sig på, men som ingen annan säger något om.
Medlem
thepizzakingggs avatar
Väldigt många som har börjat ogilla Judith tror dock det är omöjligt att rösta ut henne. Hon leder oftast varje röstning..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Märkt av det också, han kan dock återgå till att vara jobbig ibland, men generellt sett har jag börjat gilla honom mer.

Samma. Han har blivit mer bekväm i huset kanske.
Medlem
Ponne tror att han är en skön snubbe men som man inte får nåt grepp om. Han är helt intetsägande i mina ögon och ingen favorit som han verkar vara hos många av er. Skulle inte märka om han var borta, precis som Adrian.
2021-03-04, 00:12
Medlem
aina08s avatar
Att sitta ihop med varandra måste vara det bästa som kunde hända för Luis.
Han är fortfarande tråkig men nu kan han inte bara sitta vid köksön eller ligga i soffan.
Bra för honom (och hans kameratid) att bli tvungen att umgås och prata.
2021-03-04, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Nä han har mer eller mindre blivit vettig då han inte söker kamerorna längre
Ja precis. Man kanske tom skulle sakna honom om han åkte ut
2021-03-04, 00:14
Medlem
Antar att Emelie och Adrian blev ihopsatta pga man hoppades på en romans? Men Emilie tittar mer på Judith än hon tittar på Adrian, märktes väl när de tre satt i anexet.
2021-03-04, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Har aldrig riktigt tyckt att han har varit så jobbig som många här har påstått. Visst, han är skrikig och spelar över ofta, antagligen för han är så medveten om att det alltid är någon som tittar och han tar varje chans han får att vara med i ett potentiellt viralt klipp.

Men jag gillar honom ändå, han är rätt omtänksam och verkar vilja de flesta väl. Genuint snäll. Han har vuxit ännu mer på den senaste tiden eftersom det har visat sig att han faktiskt typ är den enda som vågar säga ifrån till samtliga om de gör något som egentligen alla stör sig på, men som ingen annan säger något om.

Jag håller med dig där. I början kanske han knöt sig an till några få. Men var mest första 1,5 veckan. Sedan har han ku fortfarande sina nära men känns som han börjar bli mer en i mängden i huset. Karaktären JOEL börjar bli personen JOEL.
2021-03-04, 00:15
Medlem
Steph, Pontus, Tess och Judith är dem absolut tråkigast deltagarna i huset just nu
2021-03-04, 00:15
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Ponne tror att han är en skön snubbe men som man inte får nåt grepp om. Han är helt intetsägande i mina ögon och ingen favorit som han verkar vara hos många av er. Skulle inte märka om han var borta, precis som Adrian.
Adrian är ju mycket värre men ja håller med till viss del.
Pontus är riktigt svårt att få grepp om.
Ena stunden ska han va så PK och nästa gå emot allt.
Och att han kallar sig själv för Ponne... finner inga ord för hur löjligt de är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in