2021-03-03, 23:13
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hon bäddar in det lite mjukt i "Jag hatar drama" "Jag måste tänka efter innan jag säger något" "Jag måste smälta det som sagts" "Detta kan jag inte säga i bikten så måste få snacka av mig med er"... osv osv .. Nej jag tror inte det kommer kammas något heller vid närmare eftertanke.

Precis så!
2021-03-03, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hon bäddar in det lite mjukt i "Jag hatar drama" "Jag måste tänka efter innan jag säger något" "Jag måste smälta det som sagts" "Detta kan jag inte säga i bikten så måste få snacka av mig med er"... osv osv .. Nej jag tror inte det kommer kammas något heller vid närmare eftertanke.

Saknar tiden då Therese bara var tråkig och inte märktes. Eller... de grejerna finns ju kvar men hon har ju visat sig vettig några gånger och DET saknar man när man hör henne älta den grejen
2021-03-03, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Samma sak som innan, ledsen över att hon klaga på hennes inredning och att hon kalla steff för alkis och katti för pensionär.
Har hon aldrig hört folk säga värre saker än så lär ju hon levt med skygglappar hela sitt liv. Tycker ändå att Emelie står upp för vad hon sagt, försvarar sig på ett bra sätt och ber även om ursäkt. Tycker inte Emelie är helt menlös även om hon inte är något direkt favorit. Men hon växer!
2021-03-03, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Pedram tafsade på Tess 😡😡😡😡

Det verkar vara det som Big Brother produktionen och TV4 gillar att se. Dom agerar inte mot hans beteende utan lyfter fram han som en hjälte istället i veckofinalerna.

Kanske dom också ger han en extra belöning och anställer han som programledare nästa år?
2021-03-03, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har hon aldrig hört folk säga värre saker än så lär ju hon levt med skygglappar hela sitt liv. Tycker ändå att Emelie står upp för vad hon sagt, försvarar sig på ett bra sätt och ber även om ursäkt. Tycker inte Emelie är helt menlös även om hon inte är något direkt favorit. Men hon växer!

Nej, det är bara spel för galleri, det värsta är ju att Emelie inte ens sagt något om henne, hon är sekundär kränkt åt andra, värsta jag vet.

Hon är salt för att hon inte gillar Tess inredning och för att hon får all tid med Adrian.
2021-03-03, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Hon stod även med Pontus, Luis, Katti, Pedram och steffi och spydde galla om Emelie

Fy fan vad smutsig hon är. Hoppas fan hon hänger löst så man får chansen att skicka henne ut därifrån fortare än helvete. Sån jävla mobbing att vända halva gruppen mot någon som förklarat sig både ang det med ”alkis” och några löjliga quotes.
2021-03-03, 23:19
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:

Missade det, vad gjorde han och hur reagerade Tess?
2021-03-03, 23:20
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:

Ja det är något fruktansvärt äckligt tafsande från Pedram. Speciellt om en tjej är upprörd, då ska han komma bakifrån och lägga armen runt halsen.

Inte det minsta konstigt att han o Judith är cringe-gifta, de två största tafsarna och blodiglarna i huset
2021-03-03, 23:23
Medlem
Bra stämning i gruppen ikväll
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Fy fan vad smutsig hon är. Hoppas fan hon hänger löst så man får chansen att skicka henne ut därifrån fortare än helvete. Sån jävla mobbing att vända halva gruppen mot någon som förklarat sig både ang det med ”alkis” och några löjliga quotes.

Ja hon är vidrig o ska ut med fingret före.

Dessutom så började även Steff snacka skit om Emelie framför dem
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Ja faktiskt. Hon och Steph tog det igår. Lämnade det bra båda två (till Steph började snacka med andra om det). Ja men faktiskt... Känner att jag också borde släppa det men känner fan med Emelie. Hon må snacka skit själv men du förstår vart jag vill komma...

Ja, jag håller med till viss del. Steph kom in och sa att allt var löst, sedan började Tess trycka på att hon lovar att det var det hon sa, håller en utläggning, lägger in lite saker så det inte ska verka som att hon talar ned henne 🙄🤦🏻‍♀️
Steph verkar vara väldigt lättpåverkade av vad hennes "vänner" säger, osäkerhet i grunden typ.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Missade det, vad gjorde han och hur reagerade Tess?

han la armen om henne bakifrån på utegården tess lät han hållas nån sekund innan hon drog sig loss

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in